דלג לתוכן
התנתקות מ- We4G (שהפכה ל- WECOM)

התנתקות מ- We4G (שהפכה ל- WECOM)

אפשרויות שונות להתנתקות משירות WE4G- וויקום (WECOM) בקלות ובמהירות

רוצים להתנתק מ-WECOM ?

החלטתם להתנתק משירותי חברת הסלולאר WECOM (בעברה WE4G) ולא יודעים איך? כל שתצטרכו לעשות הוא לשלוח בקשת התנתקות לחברה, אשר מחויבת לבצע את הניתוק תוך 3 ימי עסקים (או 6 ימים אם הודעתם על ההתנתקות בדואר) הנה כמה דרכים:

  • פנייה בכתב- יש שתי דרכים להודיע בכתב על רצונכם להתנתק משירותי החברה, אפשר לשלוח מכתב לפקס שמספרו: 051-5500611
    או לכתובת הדואר: רח' יצחק רבין 1, פתח-תקווה, 4925110
  • אפשרות נוספת היא על ידי שליחת אי-מייל לכתובת: [email protected] 
  • וכמובן שניתן ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות במספר 0051* 

לא משנה באיזו דרך בחרתם, חשוב שתזכרו לציין בפרטי ההתנתקות את מספר ת.ז שלכם, ארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי, מספר הטלפון אותו תרצו לנתק וכתובת הדואר האלקטרוני שלכם.

 

הנה טופס כזה לדוגמה, אותו תוכלו להעתיק ולשלוח במייל לחברת We4G) WECOM) לצורך התנתקות:

לכבוד חברת wecom
הנדון - בקשה להתנתק משירותי הסלולר

שם פרטי ומשפחה -

תעודת זהות -

4 ספרות אחרונות של כ.אשראי -

כתובת -

דוא"ל -
תודה, חתימה________

 

וגם קישור ל-טופס התנתקות אותו הכנו לנוחיותכם אשר ניתן להדפיס, למלא ולשלוח בדואר. שימו לב כי במידה והבקשה נשלחת בדואר, החברה מחויבת לנתק אתכם בתוך שישה ימי עבודה ולא שלושה.

אנו ממליצים לשמור את הודעת ההתנתקות ואת כל התכתובת מול החברה עד לניתוק סופי וגמר חשבון וחיוביים.

עוד מידע על התנתקות

מדריך התנתקות מחברות התקשורת

"כמהזה?" אספו עבורכם את כל מה שחשוב שתדעו על ההתנתקות מחברות הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון.