
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
wecom וויקום (לשעבר we4G) שירות לקוחות: כל דרכי יצירת הקשר, טלפון של מוקד שירות הלקוחות, עמוד הפייסבוק, אתר האינטרנט, פרטי נציג תלונות הציבור ועוד.
טלפון: 5166* (שיחת חינם ללקוחות החברה) או 1-801515151 (שיחת חינם מכל טלפון)
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-16:00, ימי שישי 08:00-13:00
שירות התמיכה הטכני מספק מענה 24/7
מוקד בינלאומי:
972515500600+ ,שיחות חינם ללקוחות החברה גם בעת שהייה בחו"ל, המוקד פועל 24/7.
אתר האינטרנט של wecom:
יצירת קשר דרך האתר:
https://we-com.co.il/#contact-circle
דרך אתר האינטרנט של החברה ניתן גם ליצור קשר בצ'אט, ב-SMS ובמייל. נציגי השירות זמינים 24 שעות ביממה (בכל דרכי יצירת הקשר בכתב).
wecom בפייסבוק:
https://www.facebook.com/wecomobile
wecom באינסטגרם:
https://www.instagram.com/wecommobile/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3
wecom (WE4G לשעבר): פניות ציבור:
באתר - https://www.we4g.co.il/he/customer-support/contact
במייל - [email protected] לנציג התלונות הגב' ענת מלאכי
כתובת - יצחק רבין 1, פתח תקווה, 4925110
למידע על חבילות ומחירים: הצטרפות ל We 4G
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]