ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
שירות טלוויזיה חדש מבית בזק עשוי להיות מושק בקרוב. בזק תרכוש תוכן מספקים בישראל ובחו"ל ותציע אותו תחת פלטפורמה אחת שתפעל על גבי רשת האינטרנט.
ינואר 2020
בזק הציגה בפני משרד התקשורת את מודל הטלוויזיה שהיא מתכננת להשיק. בשלב זה משרד התקשורת דחה את בקשת בזק לשווק את מוצר הטלוויזיה שלה מחשש להגדלת כוחה המונופוליסטי.
נובמבר 19
בזק מתכוננת להשקת שירות טלוויזיה משלה. בשנה האחרונה כבר נודע כי החברה נמצאת במגעים לרכישת תוכן טלוויזיוני מספקים מקומיים ובינלאומיים. כפי הנראה כוונותיה של בזק היא להיות אגריגטור של תוכן, כלומר להוות גוף מבוסס אינטרנט שמרכז אצלו תוכן ממקורות שונים ואינו יוצר תוכן בעצמו.
במידה ובזק אכן תצא למהלך זה היא תשתלב בשוק הטלוויזיה הקיים שמורכב כיום מהחברות HOT, yes, סלקום TV ופרטנר TV. יש לציין כי לבזק יש כיום כ-1.8 מיליון לקוחות בטלפון ובאינטרנט, וכניסה שלה לשוק עשויה לגרום לשינויים משמעותיים אצל המתחרות, בעיקר לאלו המציעות גם הן את שירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט. התחרות תהיה לא פשוטה גם לחברת yes שהיא למעשה חברת בת של בזק. בנוסף, גם העובדה שבזק לא תהיה מחויבת להפקות מקור כמו יס והוט נותנת לה יתרון ועשויה להקשות על החברות הוותיקות.
בזק פועלת תחת הגבלות רגולטוריות ובהתאם לכללי ההפרדה המבנית ולכן לא יכולה לשתף פעולה עם חברות הבת שלה: yes, בזק בינלאומי ופלאפון. הן לעומת זאת יכולות לשתף פעולה בינן לבין עצמן וכך השיקו יחד את הטריפל של STINGTV עם בזק בינלאומי. למעשה העובדה שבזק לא יכולה לשווק את שירות הטלוויזיה של חברת הבת שלה היא זו שדוחפת אותה להיכנס לשוק ולהציע שירות טלוויזיה עצמאי. סביר להניח שלאחר שתשיק את שירותי הטלוויזיה היא תציע גם מוצר בזק טריפל.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]