דלג לתוכן
התנתקות מ-012 סמייל

התנתקות מ-012 סמייל

מעוניינים לנתק את שירותי 012 סמייל? כל הדרכים לפנות לחברה וכל המידע שצריך לדעת על מנת להתנתק במהירות ובקלות

התנתקות מ-012 סמייל

במידה והחלטתם שברצונכם להתנתק משירותי 012סמייל, כל שעליכם לעשות הוא להעביר לחברה בקשה להפסקת השירות והם מחוייבים לנתק אתכם בעד שלושה ימי עבודה. אלו כל הרכים בהן ניתן לשלוח הודעת ניתוק ל-012Smile:

  • טלפון לשירות לקוחות - 3012* או 1-800-200-300
  • שליחת פקס - 072-2002080
  • שליחת מייל - [email protected]
  • שליחת הודעה בדואר לכתובת - רחוב האצל 53 ראשל"צ 7570647

   * במידה ונשלחת הודעה בדואר החברה מחוייבת לנתק אתכם בעד שישה ימי עבודה

מה לכתוב בהודעת ההתנתקות?

בבקשת הניתוק מ-012 סמייל חשוב לכתוב את כל פרטי ההתקשרות של הלקוח (לא לשכוח מספר ת.ז וארבע ספרות אחרונות של כרטיס אשראי) ותאריך מבוקש לניתוק השירות. הנה דוגמה לבקשת התנתקות שניתן להעתיק למייל:

לכבוד חברת 012 סמייל

הנדון - בקשה להתנתק משירותי האינטרנט / טלפון קווי (מחק את המיותר)

שם פרטי ושם משפחה -

מספר תעודת זהות -

4 ספרות אחרונות של האשראי -

כתובת מגורים -

כתובת מייל -

מספר טלפון -

תאריך מבוקש לניתוק שירותי החברה - 

בברכה, חתימת הלקוח

 

בנוסף, כאן תמצאו טופס בקשת התנתקות משירות שניתן להדפיס ולצרף למייל או למשלוח בדואר.

חשוב לזכור כי לקוח שמנוי לשירותי ספק אינטרנט בלבד ב-012 סמייל ומבקש להתנתק משירותי תשתית האינטרנט גם כן, צריך לשלוח בקשת ניתוק נפרדת לחברת התשתית.

שימו לב, בדקו כי הפרטים אותם שלחתם מדויקים ונכונים. מומלץ לשמור את ההודעה שנשלחה כמו גם כל התכתבות נוספת עם החברה בהמשך עד לניתוק סופי, סיכום החיובים וגמר חשבון.

כמו-כן, ניתן להיעזר בשירות של אתרי התנתקות כגון אתר נתק.

מידע נוסף על התנתקות משירותי חברה

מדריך התנתקות מחברות התקשורת

"כמהזה?" אספו עבורכם את כל מה שחשוב שתדעו על ההתנתקות מחברות הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון.