דלג לתוכן
התנתקות פי מובייל | להתנתק מ- Pmobile

התנתקות פי מובייל | להתנתק מ- Pmobile

התנתקות מחברת פימובייל בצורה חלקה ומהירה. כל הפרטים והמידע ליצירת קשר עם החברה לצורך ביצוע התנתקות משירותי הסלולר

התנתקות מחברת פי מובייל

כמה דברים שחשוב לדעת לפני שאתם מבצעים התנתקות מחברת פימובייל:

  • אמנם התחברתם לחבילת הסלולר דרך פי מובייל, אך כל ענייני השירות נעשים ישירות מול חברת פלאפון, וכך גם הניתוק.
  • הפסקת שירות זמנית- זוהי בקשה להקפאת השירות, אפשרות זו ניתנת פעם בשנה לתקופה של 30-90 יום. בתום ההקפאה השירות יחזור לעבוד כרגיל.
  • ניתוק שירות - ביטול קבוע של שירות אחד או יותר.
  • סיום התקשרות - ניתוק קבוע של כל השירותים למנוי.
  • אם לא תכתבו תאריך מדויק לביצוע הניתוק החברה תנתק אתכם יום עסקים אחד לאחר קבלת ההודעה.

ניתן להתנתק מ- Pmobile באחת מהדרכים הבאות:

  • התנתקות בטלפון: 166*
  • התנתקות בפקס: 050-7048053 או 03-5728045
  • התנתקות במייל: [email protected]
  • התנתקות בטופס מקוון באתר חברת פלאפון
  • התנתקות בדואר (מומלץ לשלוח בדואר רשום): פלאפון תקשורת בע"מ, דרך יצחק רבין 33, גבעתיים – אל מוקד תפעול

כאשר אתם שולחים בקשה לניתוק, אנא הקפידו לציין את נושא הבקשה, תאריך הניתוק הרצוי ואת כל הפרטים המזהים שלכם (כל הרבה הרי זה משובח): שם פרטי ומשפחה, מספר תעודת זהות, מספר טלפון, כתובת מייל ואת חמשת הספרות האחרונות של אמצעי התשלום.

להלן טופס לדוגמא:
תוכלו למלא אותו ולהעתיק אותו אליכם. ניתן גם להשתמש בטופס בקשת הניתוק הזה

לכבוד פי מובייל
הנדון - בקשה להתנתק משירותי הסלולר
שם מלא -
ת.ז. -
5 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי -
תאריך לניתוק השירותים - 
דואר אלקטרוני -
תודה, חתימה________

עוד מידע שכדאי לדעת על התנתקות

מדריך התנתקות מחברות התקשורת

"כמהזה?" אספו עבורכם את כל מה שחשוב שתדעו על ההתנתקות מחברות הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון.