כל הפרטים על כיצד להתנתק משירותי גולן טלקום בקלות ובזריזות. לאן להעביר את בקשת הניתוק, מה צריך לכתוב בה וטיפים נוספים

התנתקות מגולן טלקום

החלטתם שברצונכם להתנתק משירותי גולן טלקום? אין בעיה, כל שעליכם לעשות הוא להעביר לחברה בקשה לניתוק המנוי. לאחר שהעברתם לחברה בקשת התנתקות, גולן טלקום מחוייבים לנתק אתכם עד שלושה ימי עבודה מרגע קבלת הבקשה ושישה ימים אם שלחתם בקשה בדואר. ניתן לבקש מועד מסויים שהשירותים ינותקו בו.

אלו הדרכים בהן ניתן להעביר הודעת ניתוק לחברה:

  • לפקס שמספרו - 072-2220058
  • בדואר לכתובת - ת.ד. 2058 תל אביב 61020
  • שליחה למייל - nituk@golantelecom.co.il
  • באמצעות טופס מקוון באתר החברה
  • בטלפון למוקד שירות הלקוחות בחיוג ל- 0058*

מה חשוב שיהיה כתוב בהודעה?

הודעת ההתנתקות צריכה להכיל את כל פרטי ההתקשרות שלכם מול החברה (לא לשכוח ת.ז וארבע ספרות אחרונות של כרטיס אשראי). הנה דוגמה לבקשת התנתקות מגולן טלקום שניתן להעתיק למייל:

לכבוד גולן טלקום

הנדון - בקשה לניתוק מנוי מגולן טלקום

שם פרטי ומשפחה -

מספר תעודת זהות -

מס טלפון של המנוי -

4 ספרות אחרונות של כ.אשראי -

מועד לניתוק הקו

דוא"ל -

תודה, חתימת בעל המנוי________

בנוסף, צירפנו לכם הודעת התנתקות אותה ניתן להדפיס, למלא ולשלוח בדואר או לסרוק ולשלוח במייל.

במידה ואתם מנויים לשירותים נוספים של החברה שברצונכם להתנתק גם מהם, יש לציין זאת בבקשת ההתנתקות.

אנו ממליצים לכם לשמור את הודעת ההתנתקות ששלחתם ואת כל התכתובת מול החברה עד לניתוק סופי וגמר חשבון וחיוביים. 


לפנייה לחברות סלולר אחרות, לחצו ובחרו את החברות הרלוונטיות

למידע נוסף על התנתקות משירותי חברה

הרשם לאתר כמהזה ותהנה ממערכת תזכורות לפני סיום מבצע וניוזלטר עם עדכוני מחירים