דלג לתוכן

איך מתנתקים מ- 018 אקספון?

לקוחות המעוניינים להתנתק משירותי חברת אקספון יכולים לעשות זאת בכמה דרכים:

  • שליחת פניה למייל [email protected]
  • על ידי חיוג למוקד שירות הלקוחות למספר 3018*
  • או על ידי שליחת פקס למספר הטלפון: 03-9254433 או בכתובת רחוב האודם 1' ת.ד. 7616, פתח תקווה, 4951784

חשוב שהודעת ההתנתקות תכיל את כל פרטי ההתקשרות שלכם עם החברה (לא לשכוח מספר טלפון, כתובת מייל, מספר ת.ז וארבע ספרות אחרונות של כרטיס אשראי). הכנו לכם דוגמה לבקשת התנתקות מאקספון שניתן להעתיק למייל:

לכבוד חברת 018 אקספון

הנדון - בקשה להתנתק משירותי החברה

שם פרטי ומשפחה -

טלפון -

תעודת זהות -

4 ספרות אחרונות של כ.אשראי -

כתובת -

דוא"ל -
תודה, חתימה________

במידה ואתם רוצים לשלוח את ההודעה בדואר ישראל (שימו לב כי במידה והבקשה נשלחת בדואר, החברה מחוייבת לנתק אתכם בתוך שישה ימי עבודה ולא שלושה), מצרפים עבורכם טופס התנתקות להדפיס, למלא ולשלוח: טופס התנתקות.

לאחר העברת הודעת ההתנתקות, מחויבת חברת אקספון לנתק אתכם מהשירות ולהפסיק את החיוב בתוך שלושה ימי עבודה (או שישה במקרה של משלוח הודעה בדואר).

* מומלץ לשמור העתק של הודעת ההתנתקות (או צילום מסך במקרה זה של בקשת התנתקות מהאתר) עד לסיום ההתקשרות וסיכום כל החיובים.

עוד מידע על התנתקות

מדריך התנתקות מחברות התקשורת

"כמהזה?" אספו עבורכם את כל מה שחשוב שתדעו על ההתנתקות מחברות הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון.