ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
מהו שירות בזק לעסקים ולאילו עסקים הוא מתאים? איך הופכים עסק לחכם וכמה זה עולה? החידושים והשירותים הטכנולוגיים של בזק עסקים, לא רק עוזרים בניהול העסק - הם גם מנהלים אותו!
ינואר 2019
יעילות בעסקים זה שם המשחק והטכנולוגיה היא השחקן הראשי. עד לא מזמן, נהוג היה לחשוב שרק עסקים גדולים יכולים להרשות לעצמם מערכות ניהול ובקרה חכמות ורבים מבעלי העסקים הקטנים והבינוניים נרתעו מהכנסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, מחשש להיכנס להוצאות רכישה, תחזוקה וכוח אדם. כיום המצב השתנה ותמורת דמי מנוי חודשיים בעלות סבירה, ניתן לשכור בהתאמה אישית ממגוון מערכות הניהול של בזק לעסקים קטנים, לעסקים בינוניים וגם לארגוני ענק.
בסקירה שלפניכם ריכזנו את כל שירותי בזק לעסקים לפי שלושת הקטגוריות העיקריות: אינטרנט לעסקים, טלפוניה ועסק חכם.
• אינטרנט מאובטח לעסקים BizNet – אינטרנט אלחוטי מאובטח של בזק עסקים, מאפשר ניהול רשת אלחוטית וכולל מגוון אמצעי אבטחה והגנה מפני מתקפות סייבר וכופר.
בין השירותים והמוצרים של BizNet, ניתן למצוא:
- תמיכת שרתים מקיפה סביב השעון של שירות בזק עסקים.
- חבילות אינטרנט מיוחדות לעסקים הכוללות תשתית וספק.
- Check Point 730 - נתב אבטחה מתקדם
- חבילות הגנה בדרגות שונות כגון: IPS, Firewall, Anti Virus, Anti-Bot Anti Spam & E-mail Security, Sandblast.
- עדכוני אבטחה Online
- Wi-Fi לעסקים עם נתב בתקן AC
- ניהול הגלישה בעסק וסינון תכנים
- עבודה מרחוק באמצעות גישה מאובטחת ומוצפנת לשותפים וספקים.
• שירות גיבוי עסקי בענן – תשכחו משרתים, ממחיקת קבצים או ממצוקת אחסון. שירותי הגיבוי של בזק מציעים גיבוי של כל המידע בעסק על גבי ענן מאובטח, ללא צורך בציוד קצה, תחזוקה או איש תפעול ובעלות חודשית אטרקטיבית למדי.
הגיבוי כולל מספר תכונות מתקדמות:
- גיבוי מאובטח ונגיש – כל המידע העסקי נשמר ישירות על גבי ענן מאובטח ומוצפן של בזק, אשר מאפשר גישה למידע מכל מקום בעולם.
- סנכרון ושיתוף המידע ישירות מהמחשב האישי לענן עם אופציה לשיתוף בין העובדים בעסק ומחוצה לו.
- קבלת התראות בזמן אמת על איכות הגיבוי וניצול השטח, באמצעות פורטל פשוט וידידותי בשפה העברית.
- גיבוי כפול של המידע העסקי באמצעות התקן גיבוי מקומי עד נפח של 24TB, זאת בנוסף לענן בזק עסקים. ההתקן משמש גם כשרת אשר באמצעותו ניתן לשתף ולנהל קבצים מכל מקום.
- שחזור אחורה בזמן של כל גרסאות הגיבוי הישנות שהועלו לענן.
• Bdirect - כלי פרסום מתקדמים לשיווק העסק ושמירה על קשר ישיר ורציף עם מאגר הלקוחות. את כלי הפרסום ניתן לתפעל עצמאית, ללא צורך באנשי מקצוע, חומרה או תוכנה.
כלי הפרסום כוללים:
- מסרונים (SMS) – מערכת לשליחת מסרונים לנייד, המאפשרת פנייה מידית וישירה עם שם הלקוח ופילוח מדויק של קהלי יעד למשל, לפי ימי הולדת, תחומי עניין וכדומה.
- דפי נחיתה סלולריים - מערכת לשליחת הודעות SMS מעוצבות בשילוב דף נחיתה ייעודי למגוון אפשרויות: איסוף לידים, קופונים, מבצעים, קטלוג מוצרים ועוד.
- SMS חוזר - מערכת המאפשרת קבלת מסרונים חוזרים מהלקוח לצרכי משוב, הסרה מרשימת תפוצה, סקרים ועוד.
- ניוזלטרים – מערכת לשליחת דיוור ישיר באמצעות המייל (דוא"ל) עם אפשרויות עיצוב מגוונות כגון שילוב סרטונים, קישור ישיר להוראות הגעה באמצעות WAZE, כפתור שיחה ישירה, פילוח קהלים ותזמון שליחה במועדים אופטימאליים.
- מדידת אפקטיביות של הקמפיינים, למשל כמה אנשים פתחו את ההודעות, כמה הקליקו על הקישורים, איזה מוצרים ושירותים זוכים ליותר עניין ועוד.
• שירותי תמסורת - שירות המיועד לעסקים בינוניים וגדולים ומאפשר העברת נתונים בנפחים גדולים במיוחד בהתאם לדרישות העסק, באמצעות מגוון רוחבי פס עד 10Gb.
שירותי התמסורת כוללים:
- תשתית סיבים אופטיים
- תמיכה טכנית 24/7
- שלוש רשתות תמסורת נפרדות, המאפשרות ניהול פעילויות עסקיות רבות ומגוונות וכמו כן גיבוי רשתי וזמינות מלאה
- תמיכה במגוון יישומים ומגוון ממשקים
- שרידות וזמינות מהגבוהות ביותר שיהוי נמוך
• Business WiFi – גישה מאובטחת מכל נקודה בעסק, באמצעות פריסה של תקשורת אלחוטית במרחב הציבורי.
Business WiFi מאפשר:
- זמינות למערכות הניהול גם לעובדים אשר נמצאים בתנועה בתוך העסק (מלצרים, מחסנאים) ולא רק משולחן העבודה.
- רשתות נפרדות לעובדים ולאורחי העסק.
- שירות וחוויה לאורחים הנהנים מרשת פתוחה
- יצירת דף נחיתה ממותג לאורחים המתחברים לרשת
- שירות לקוחות בזק עסקים 24/7 ושל חברת SLA. החלפת ציוד תוך יום (בשעות הפעילות).
- מערכת ניהול חכמה באינטרנט.
• רשת IPVPN - רשת תקשורת וירטואלית מאובטחת, מותאמת לעסקים בינונים ומעלה ומבטיחה תקשורת בזמינות עסקית מקסימלית עם רוחבי פס עד 10Gbps. רשת IP-VPN משמשת בעיקר לקישור מאובטח בין מספר מוקדים או סניפים של העסק ומעניקה לעסק מספר פתרונות תקשורת מתקדמים:
- תקשורת בטוחה – רשת על גבי ענן ובנפרד מהרשת הציבורית
- שרידות רשתית גבוהה, שיהוי נמוך וזמינות רשתית גבוהה
- פריסה גיאוגרפית נרחבת – ניתן להוסיף סניפים בקלות הודות לפריסת ליבת הרשת הרחבה והשירות המודולארי.
- פתרון Dual Net – גיבוי על רשתות נפרדות על מנת להשיג שרידות מקסימלית וחלוקת עומסים.
- ניטור ובקרה באמצעות פוטל אינטרנטי אשר עוקב אחר ביצועי הרשת, התראות על תקלות ופרצות אבטחה.
- שירות SSL – גישה מרחוק מאובטחת לעובדי החברה.
- שירות Multicast - ערוץ מידע למספר רב של משתמשים, מתאים למגוון יישומי Real-time כגון: למידה מרחוק, שיחות ועידה, מצלמות רשת ועוד.
- שירות טכנאים בפריסה ארצית 24/7 של בזק שירות לקוחות עסקי.
• שרת וירטואלי VPS בענן - ליבת העסק על גבי ענן בטוח ומגובה. במקום להוציא הון על מערך שרתים והעסקה של כוח אדם, העסק שלכם יוכל ליהנות מכל היתרונות הטכנולוגיים והכלכליים של שרת וירטואלי:
- חיסכון בהוצאות החשמל ותחזוקת תשתיות
- הגנה מפני וירוסים ותוכנות ריגול
- גישה מאובטחת על גבי רשת פרטית IPVPN
- גיבוי ושחזור המידע בענן נפרד
- גישה מאובטחת למידע הארגוני מכל מקום באמצעות ממשק ניהול מתקדם בעברית
מחירי השרתים נעים בין 129-799, בהתאם לסוג השרת, נפח האחסון והזיכרון וסוג השירותים הנלווים.
• BCyber 4D – פתרונות אבטחת מידע בארבעה מימדים:
1. הגנת סייבר הכוללת את BCyber Watch המזהה מתקפות סייבר בזמן אמת ואת מערכת BCyber Reports אשר סורקת ומאתרת פרצות אבטחה במערך המחשוב ובתחנות העבודה בעסק.
2. שירות אבטחת מידע הכולל את Security Solutions Basic שזוהי חבילה עם מגוון פתרונות להגנה על רשת התקשורת בגישה לאינטרנט ואת Solutions Pro Security שזוהי מערכת להגנה מפני מתקפות כופר ובקרת כניסה לעסק.
3. שירות איתור הונאות, הכולל את שירות Call Protect לזיהוי מעשי הונאה וניסיונות פריצה למרכזיית העסק ואת Spy Protect מערכת אשר מאתרת ומונעת ניסיונות חדירה למאגרי המידע העסקי.
4. שירותי גיבוי בענן הכוללים את Cloud Back Up לגיבוי ושחזור מידע ממחשבי העסק והשרתים ואת שירות Double Back Up שזהו גיבוי כפול של המידע הן בחצר העסק והן על ענן.
• Mail2Fax – שירות שליחה וקבלת פקסים מהמייל.
למערכת השליחה מספר יתרונות ברורים:
- חיסכון כספי – אין צורך באחזקה של מכשיר פקס, מודם סלולרי, טונרים, נייר ושירותי טכנאי.
- קבלת סטטוס קצב שליחה והגעה של הפקס
- ניהול יומן כתובות של נמענים/שולחים וחסימת משתמשים לפי צורך.
- ביטחון המידע - חיבור מאובטח ושליחה מוצפנת.
- תמיכה בכל הפורמטים הנפוצים של המסמכים והמרתם לקובץ פקס.
- ניהול ובקרה באמצעות הודעה חוזרת על פרטי הפקס, זמן שליחה והגעה ומערכת תיעוד וסינון לפי שולח/נמען או תאריך.
• הנגשת אתרי אינטרנט – שירות הנגשה אוטומטית פשוטה ומהירה של אתרי אינטרנט.
תמורת דמי שימוש חודשיים, אתר האינטרנט של העסק שלכם יהפוך למונגש על פי חוק לכווולם (חוק הנגישות, אוקטובר 2017) ואתם יכולים ליהנות משקט נפשי:
- האתר מתעדכן אוטומטית בהתאם לתחיקות חדשות הנוגעות להנגשת אתרים.
- תמיכה בכל סוגי מערכות ההפעלה בסמארטפון ובטאבלט ובכל דפדפני האינטרנט.
- קידום אורגני של האתר במנועי חיפוש וחשיפה לקהלי יעד חדשים.
• IP Centrex - מרכזיות חכמות על גבי ענן, הן למעשה התחליף האולטימטיבי למרכזיות הפרטיות שכן הן אינן דורשות ציוד קצה אשר דורש רכישה, שדרוג ותחזוקה וניתן להתאים אותן בכל שלב לדרישות העסק המשתנות. מדובר בפתרון כלכלי וחסכוני - התשלום החודשי כולל את *ההקמה של המרכזייה, את התחזוקה והתמיכה של שירות בזק עסקים, 24 שעות ביממה.
למרכזיות IP Centrex מגוון תכונות מתקדמות:
- תא קולי אישי לכל שלוחה
- מרכזייה מאובטחת על רשת נפרדת בענן בזק, ולא על גבי האינטרנט הציבורי.
- נתב שיחות עסקי IVR - מענה טלפוני בשילוב פתיח עסקי וניתוב שיחות מתקדם.
- הקלטת שיחות
- שיחות ועידה
- קבוצת סיור ושליטה
- ניהול שיחות גם מהמחשב וגם באמצעות האפליקציה
- פורטל ניהול פשוט וידידותי המאפשר עדכון המרכזייה ושינוי הגדות מכל מקום ובכל זמן
- שירות Call Center מאפשר ניהול יעיל של מוקד טלפוני וניהול דוחות ותורים
- מגוון טלפוני IP חדשניים ומתקדמים ביותר הנרכשים בנפרד
- איכות שמע ברמה גבוהה*התקנת חלק מהתכונות, מצריכה תוספת רישיון או חומרה בתשלום נוסף.
• שירותי מספור בזק לעסקים – יצירה ומיתוג של מספר קליט לעסק ושמירה על אחידות המספר בכל השלוחות והסניפים בארץ, ללא תלות במיקום גיאוגרפי ובקידומת אזורית.
שירותי המספור כוללים:
- מספר 1-800 - מספר אחיד וקליט המאפשר שיחות חינם מכל מקום בארץ.
- מספר 1-700 - מספר אחיד וקליט מכל חלקי הארץ.
- מספר 1-900 - מידע קולי למתקשר תמורת תשלום.
- מספר מקוצר – מספר זכיר וקליט במיוחד המורכב מכוכבית ואחריה 4 ספרות בלבד, לדוגמא 7777*
- ניתוב שיחות ארצי - במידה ומדובר בעסק עם מספר סניפים, ישנה אופציה לניתוב השיחה למוקד הקרוב אל המתקשר.
- ניתוב עומסי שיחות - חלוקת עומס השיחות בין מספר מוקדים.
- ניהול ובקרה - הפקת ויצוא דוחות לצרכי מעקב שיחות וצפייה בהתפלגות.
• Bcenter - מענה מקצועי של נציגי בזק ללקוחות, מיועד במיוחד לעסקים קטנים שחושבים בגדול ומעוניינים לתת מענה מקצועי ואישי ללקוחות החברה בכל זמן.
השירות כולל:
- ניהול יומן הכולל קביעת פגישות, תורים ושליחת תזכורות באמצעות SMS למשתתפי הפגישה.
- מענה בהתאמה אישית לפי זמני פעילות - עד 24/7
- קביעת נוהלי שיחה כמו למשל קביעת תורים, ימי אספקה וכיוב'.
- ניהול המענה באמצעות אפליקציה המקבלת הפניית שיחות, התראות בזמן אמת על שיחות נכנסות, פעולות שבוצעו במוקד למשל קביעת פגישה, ביצוע שינויים בנהלי שיחה כמו שעות מענה ונהלי קביעת פגישות ועוד.
• שירותי מומחה, ניטור ובקרה – מוקד מקצועי מאויש במומחים לרשתות תקשורת ואבטחת מידע, לניהול ציוד ורשתות מתקדמות.
שירות הניהול כולל:
- מערכת ניהול אישית לשירותי התקשורת של בזק לעסקים – המערכת מציגה באופן גרפי את הנתונים אודות קווי התקשורת, פרטי הציוד המותקן, העברת נתונים לפי זמנים ויצוא דוחות.
- התראות SMS על תקלות - קווי תקשורת בעדיפות גבוהה אשר נפגעו כתוצאה מתקלה או מהפסקת חשמל, ידווחו באמצעות SMS לבעלי תפקידים בעסק. קווים אלו יזכו לתעדוף בטיפול.
- ממשק עצמי לניהול תקלות - פתיחה עצמאית של קריאת שירות לתקלה ללא צורך בהמתנה לנציג שירות. בממשק ניתן לעקוב אחר קריאות פתוחות וסטטוס טיפול.
• PRI / IP PRI - קישור דיגיטלי בין מרכזיית בזק למרכזייה פרטית.
הקישור הדיגיטלי משדרג את מערכת הטלפוניה וניתוב השיחות במספר אופנים:
- ביצוע מספר רב של שיחות בו זמנית
- קיצור זמני המתנה ע"י חיוג ישיר לשלוחה המבוקשת בארגון
- זיהוי שיחות יוצאות ונכנסות
- התממשקות למערכות נוספות בעסק כגון שירותי מספור (1800/1700/כוכבית ארבע ספרות), נתב שיחות עסקי ועוד.
- התרעה בזמן אמת על פעילות חריגה במערכת הטלפונים
- מספר פעולות בו זמנית על אותו קו למשל ביצוע שיחה, קבלת פקסים, כניסה והוצאה של הודעות SMS ישירות לדוא"ל.
- הגנה מפני הונאות – קבלת התראות, באמצעות הגדרות ניטור לזיהוי חריגות בשעות פעילות, ביעדי שיחה, משך שיחה וכיוב'.
• נתב שיחות עסקי IVR - מענה טלפוני אוטומטי למתקשרים, המספק מספר יתרונות לעסק וחוויות שירות מתקדמת ללקוח:
- קיצור זמני המתנה
- ניתוב השיחות ביעילות בזמני עומס
- הפחתה משמעותית של שיחות שלא נענו
- ניתוב מהיר לכל יעד מבוקש בעסק
- התאמת נתב אישית: הזנת מספרי ניתוב, פתיח עסקי עם אפשרות לשילוב ג'ינגל או מוסיקה לפי בחירה, הקלטת הודעות אישיות, ותפריט קולי חכם
- השמעת מידע שימושי מוקלט
- חיבור מספר סניפים לתפריט קולי אחד
- ניתן לשלב בקלות עם שירותי בזק נוספים כגון שירותי המספור (1800/1700/כוכבית ארבע ספרות).
- מערכת גמישה המאפשרת התאמת הנתב בהתאם לדרישות העסק ושעות הפעילות.
• Call Protect – מערכת הגנה ואבטחת מידע מפני הונאות וריגול, ברשת הטלפוניה.
כך פועלת מעטפת ההגנה של מערכת Call Protect על מערך הטלפוניה בעסק ועל מכשירי הסמארטפון:
- המערכת מזהה פעילות חריגה בתנועת השיחות ומתריעה בזמן אמת באמצעות SMS.
- זיהוי ואיתור האזנות סתר וציתותים לשיחות.
- איתור האזנות בלתי חוקיות וזיהוי תוכנות זדוניות וריגול בציוד תקשורת מתקדם ובסמארטפון.
- בדיקה וניקוי סטרילי של חדרים ומכשירים, על מנת לאתר אמצעי האזנה וריגול עסקי: ברשת החשמל, אינטרקום, תקרות אקוסטיות, ריהוט ומכשירי טלפון וכמו כן בדיקת רכבים ומקומות נוספים בעלי רגישות לביטחון המידע של העסק.
- שירות מקצועי של צוות בעל סיווג בטחוני גבוה ושמירה על חיסיון לקוח מוחלט.
• Hosted Ipt – שירות טלפוניה מתקדם Enterprise Collaboration.
שירות מתקדם המעמיד את העסק בקדמת הטכנולוגיה והחדשנות:
- שדרוגים ועדכוני גרסה שוטפים
- מודולריות של המערכת המאפשרת הוספה והסרה של שלוחות או תוכנות.
- שתי חוות שרתים נפרדות המאפשרות שרידות רשתית מלאה.
- מבחר מכשירי IP מתקדמים בהתאמה לדרישות העסק ותפקיד העובד בשלוחה, למשל חיבור לאוזניות, מסך נגיעה, שיחות וידאו, בלוטות' ועוד.
- חיבור עובדים מרחוק
- סביבת אפליקציות bring your own device
- Call Center מתקדם
- שירותי Voice כגון נתב שיחות, שליחת פקסים מהמייל, הקלטת שיחות, קבלת
- Sms-2-mail ועוד
- חדרי ועידה לניהול ישיבות רבי משתתפים במספר מוקדים
- תיעוד והקלטה של שיחות לצרכי מעקב ובקרה
- Call Back שירות מענה חכם עבור שיחות שלא נענו
- חייגן שיחות אוטומטי עם אופציה להוספת פתיח שיווקי
- פורטל ניהול ב WEB
• Fax2Mail – קבלת פקסים, הודעות קוליות והודעות SMS, גם כאשר הקו תפוס או שלוחה לא מאוישת. זמינות מקסימאלית של העסק באמצעות הכלים הבאים:
- קבלת פקסים – כל הפקסים יועברו ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני וניתן יהיה לפתוח אותם במחשב או בנייד.
- דואר קולי חכם – המרת הודעות קוליות לקובץ קול אשר ישלח ישירות למייל בתוספת התראת SMS לנייד.
- שלוחה חכמה – הודעות SMS אשר ישלחו לשלוחת טלפון, יומרו למייל ומענה להן יעשה גם הוא דרך המייל ויופיע אצל השולח כהודעת SMS.
- תיעוד הודעות עם אופציה ליצוא של כל המידע הנכנס לעסק, לצרכי בקרה וניהול.
• Boffice - חבילת תקשורת לעסק הכוללת מרכזיה חכמה בענן (IP Centrex) ורשת אינטרנט בטוח לעסקים ( (Biznet. תמורת תשלום חודשי קבוע, העסק מקבל שני שירותי תקשורת מתקדמים, ללא צורך בהשקעה כספית של רכישת ציוד, הקמת תשתיות והעסקת כוח אדם מקצועי.
ניטור חיישנים – חיבור של כל מערכות המידע וההתקנים הקיימים בעסק למערכת ניהול מרכזית אחת המנטרת את העסק 24/7 ומאפשרת קבלת התראות בזמן אמת, ניהול והגדרה מרחוק.
בין ההתקנים המחוברים למערכת הניהול:
- מצלמות עסק הנשלטות מרחוק הכוללות מערכת הקלטה בענן
- חיישן מגע המתריע על כל פתיחה וסגירה של דלתות, חלונות, כספות, קופות, ארונות.
- חיישן עשן וחום המתריע במקרה של שריפה עפ"י אינדיקציות של נוכחות עשן ועלייה בטמפרטורה.
- חיישן נפח המזהה תנועה חריגה במרחבים ובשעות מוגדרים מראש.
- חיישן טמפרטורה המתריע בפני שינויי טמפרטורה במקררים ובחדרים ומאפשר גם ניטור טמפרטורה של מוצרים הנמצאים בתוך המקררים.
- חיישן רעש לזיהוי צלילים של שבירת זכוכית הנגרמת כתוצאה מניפוץ חלון.
- חיישן הצפה לזיהוי דליפות נוזלים או עליית מפלס באמצעות גלאי מים.
- חיישן רעידות המזהה תזוזה של ציוד.
מעבר לשקט הנפשי שמערכות הניטור מספקות לבעל העסק, הן גם חוסכות בהוצאות מיותרות הנגרמות כתוצאה מנזקים. כמו כן, קיימת אפשרות לחיבור העסק ישירות לענן של בזק (במקום על תשתית האינטרנט הציבורית) על מנת להבטיח גיבוי והגנה על המידע הרגיש של העסק.
• Bcam – שירות מצלמות אבטחה על גבי ענן, המאפשרות צפייה אונליין בעסק מכל מקום ובכל זמן.
שירות Bcam כולל:
- מבחר מצלמותIP מתקדמות, עם אחריות ל-36 חודשים
- חבילות הקלטה לפי ימים, בהתאם לדרישות העסק. כל ההקלטות מאובטחות ונשמרות בחוות השרתים של בזק.
- פורטל ניהול מאפשר שמירה של ההקלטות במחשב העסק וקבלת התראות ישירות לנייד או למייל, בהתאם להגדות אישיות כגון זמנים, מיקום המצלמה, תנועה וכו'.
- שירות טכני מקצועי
לקוחות בזק עסקים יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון ייעודי ללקוחות עסקיים:
בזק עסקים טלפון: 1800-800-800
המוקד פועל בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00
במידה ויש צורך בתמיכה טכנית, מוקד בזק עסקים תמיכה פעיל באותו מספר טלפון 24 שעות ביממה (למעט יום כיפור)
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]