
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
יצירת קשר עם שירות הלקוחות: טלפון פרטנר טיוי, פניה בנושאי תקלות טכניות, בעיות התחברות, ענייני תשלומים ועוד. דרכי יצירת קשר גם בשיחה עם נציג באמצעות צ'אט או הודעת SMS, אתר החברה ועוד
טלפון פרטנר TV:
1-800-800-054 או 5474*
שעות פעילות המוקד - א'-ה': 16:00 - 08:00, ו': 13:00 - 08:00
יש תקלה בפרטנר TV? שירות תמיכה טכנית 24 שעות ביממה
שירות לקוחות partner TV בוואטסאפ:
שליחת הודעה למספר 054-3228822
זמני פעילות השירות - א'-ה': 16:00 - 08:30, ו': 12:00 - 08:30
*בכל דבר הקשור בנושאים של פרטנר טיוי תקלות, תמיכה טכנית או שינוי מועד טכנאי, יש ליצור קשר בטלפון 5474*
שירות בשפת הסימנים:
שירות ותמיכה באמצעות אפליקציה חדשנית ללקוחותיה החירשים וכבדי השמיעה 24 שעות ביממה, ללא תשלום נוסף. האפליקציה מגשרת בין קהילת החירשים לנותני שירות באמצעות מתורגמן בשיחת וידאו בזמן אמת. המתורגמן פונה בשיחה טלפונית אל מוקדי שירות הלקוחות והתמיכה בפרטנר, היודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ולספק מענה מהיר.
אתר האינטרנט של פרטנר טיוי:
https://www.partner.co.il/w/tv/homepage
באתר פרטנר TV תוכלו לקבל שירות תמיכה בתחומים רבים כגון: תפעול השלט, מידע על הממיר, שימוש בנטפליקס, פיצ'רים ואפליקציית פרטנר טיוי, טיפול בתקלות ועוד.
כמו כן, תוכלו לבצע מגוון פעולות בשירות עצמי: שינוי סיסמא, עדכון טכנאי, שליטה בבקרת הורים, בקוד רכישה ומידע על הציוד המושכר שלכם.
שיחה עם נציג וטיפול בתקלות באמצעות צ'אט:
https://chatng.partner.co.il/icr/icr.aspx?l=1
פרטנר TV בפייסבוק:
https://www.facebook.com/PartnerIL
התנתקות מפרטנר TV:
במייל: [email protected]
בפקס: 074-7392321
בטלפון: 054*
בדואר: רחוב העמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435 ראש העין 48103
למידע על חבילות ומחירים: הצטרפות לפרטנר TV
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]