
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
כיום ניתן להצטרף כמעט לכל חברת סלולר, טלוויזיה, ואינטרנט בלי להמתין לנציג ולחסוך זמן יקר. מה היתרונות בשירות הדיגיטלי, האם יש חסרונות, ומדוע זה מומלץ?
מרץ 2021
"שלום ותודה שהתקשרת לספק שירותי התקשורת שלך. שיחתך חשובה לנו", כולנו מכירים את ההודעה הזו בגרסה כזו או אחרת בהודעה הקולית כשמתקשרים לחברות הסלולר, טלוויזיה, ואינטרנט. כמה חשובה? חשובה מאוד להרבה אנשים כנראה, כי כמעט תמיד אנחנו מקבלים את ההמשך: "זמן ההמתנה ארוך מהרגיל", עד שהזמן הארוך נהיה כבר כרגיל.
כדי להנעים את ההמתנה, הלקוחות נתקלים בתפריט השירות: "להצטרפות הקש 1", ואם מדובר בחברה שמציעה מספר שירותים זה מתפצל משם עוד, וכמובן "נא להקליד את מספר תעודת הזהות", ואם טעיתם בספרה אז מתחילים הכול מהתחלה, ואז מתנתק בטעות עוד לפני שהגעתם לנציג, ואם הגעתם לנציג אז בדיוק יש תקלת רשת ו... הבנתם. שיחה למוקד ההצטרפות לשירותי תקשורת עלולה לגזול מכם זמן יקר ולא מעט אנרגיה.
רוב חברות התקשורת פועלות בשעות מסוימות. המשמעות היא, שכדי להצטרף לשירותי התקשורת באמצעות נציג, תיאלצו לפנות זמן, לעיתים על חשבון שעות העבודה שלכם, על מנת לנהל שיחה. כשאתם בוחרים להצטרף לשירותי תקשורת אונליין אין המתנה לנציג. אתם ואתן עושים זאת בזמן החופשי שלכם, בכל שעה, גם ב-1:00 בלילה אם אתם עדיין ערים.
הצטרפות אונליין לשירותי תקשורת היא קלה ומהירה, והכי חשוב - אתם יכולים לקרוא את תנאי השירות ואת כל האותיות הגדולות והקטנות בנחת, ולא להסתפק בעיקרי הדברים שהנציגים מוסרים לכם בטלפון. אין לחץ של "תסכימו עכשיו כי עד שתחליטו ההצעה כבר לא תהיה זמינה", או "אם תתקשרו אחר כך הנציגה הבאה כבר לא תוכל לתת לכם את אותה ההצעה". יותר מזה - בחלק מהחברות ישנם מבצעים מיוחדים למצטרפים אונליין.
כל ספקיות התוכן בטלוויזיה מציעות אפשרות להצטרפות אונליין.
yes - תוכניות ההצטרפות ל-yes מופיעות באופן ברור ונוח, עם פירוט מה כוללת כל תוכנית, אילו חבילות כלולות, למי החבילה מיועדת, אילו הטבות ניתנות למצטרפים חדשים ולאיזו תקופה ניתנת ההטבה. ניתן לבחור בין הצטרפות לחבילות yes בטלוויזיה בלבד או להצטרפות לחבילות הטריפל. לאחר בחירת החבילה המבוקשת תמלאו את פרטיכם ונציג יחזור אליכם להשלמת ההצטרפות, או באמצעות מסרון (SMS).
HOT - התוכניות שהחברה מציעה מופיעות עם פירוט מלא של מה הן כוללות. בחלק מהתוכניות קיימת הטבת הצטרפות אונליין בדמות חודשים ראשונים במחיר מוזל, הנחה על דמי ההתקנה, כרטיס מתנה ועוד. חלק ממסלולי הטריפל, האינטרנט והטלוויזיה של החברה מוצעים במחירים בלעדיים באתר עם הטבות לתקופות משתנות בהתאם לתוכנית שבחרתם.
סלקום TV - גם כאן תוכלו לראות את המסלולים השונים, כמו מסלול טלוויזיה בלבד או מסלולי טריפל של סלקום TV שכוללים גם אינטרנט מהיר או אינטרנט פייבר סופר מהיר. בלחיצה על "הצטרפות" תמלאו את פרטיכם, ונציג יחזור אליכם ללא זמן המתנה מצדכם.
פרטנר TV - בפרטנר TV תוכלו לעבור על המסלולים השונים, לבחור את המסלול שלכם, את מספר הממירים, תוספות כמו נטפליקס ואמזון פריים, ולאחר שתקלידו את פרטיכם נציג יחזור אליכם להשלמת ההצטרפות, ללא זמן המתנה על הקו מצדכם ולאחר שכל המידע הדרוש כבר נמצא בידיו.
STINGTV – שירות STINGTV זה שירות טלוויזיה המשודר על גבי האינטרנט עם שפע של תוכן איכותי מכל הסוגים מבית yes. השירות מציע כמה מסלולים שונים אליהם ניתן להצטרף ישירות באתר ללא המתנה לנציג.
NEXT TV – שירות זה מבית HOT מציע סרטים וסדרות בטלפון החכם או במחשב, ואם תרצו גם בטלוויזיה. לשירות נרשמים באתר החברה, מורידים את אפליקציית NEXT TV מחנויות האפליקציות, ומתחילים לצפות מיד. מסלול NEXT+ מאפשר גם צפייה בטלוויזיה.
NETFLIX – ההצטרפות לנטפליקס פשוטה וקלה ונעשית אונליין. נכנסים לאתר החברה, נרשמים, בוחרים מסלול – וזהו, אתם יכולים ליהנות מהתוכן העשיר. טלוויזיות חכמות רבות מגיעות עם יישומון מובנה של נטפליקס, וגם חלק מספקיות התוכן האחרות מציעות את התכנים של נטפליקס כחלק מהמסלולים או בתשלום נוסף.
ההצטרפות לחברות הסלולר בלי להמתין לנציג פשוטה אפילו יותר. ברוב המקרים לא תצטרכו אפילו להשאיר פרטים כדי שנציג יחזור אליכם להשלמת הרכישה, וזו תושלם 100% אונליין. התהליך פשוט במיוחד: אתם בוחרים את המסלול שבו אתם מעוניינים, בוחרים מספר חדש או העברת מספר קיים במקרה של ניוד מחברה אחרת, מזינים את פרטיכם כולל תעודת זהות וכתובת, ואת אופן קבלת ה-SIM.
הקפידו לציין כתובת דואר אלקטרוני נכונה ומספר טלפון שבו תהיו זמינים למקרה שישנה בעיה או שהוזן פרט שגוי על מנת שנציגי החברות יוכלו לחזור אליכם. חלק מהחברות מאפשרות לקבל חשבונית ירוקה באימייל וכך אתם אפילו חוסכים בנייר ועושים משהו טוב עבור הסביבה.
גם חברות האינטרנט מציעות הצטרפות אונליין, תוך אפשרות לתאם התקנה במעמד ההזמנה על פי תורים פנויים במערכת. חלק מהחברות מתריעות מראש אם לא קיימת תשתית למהירויות הגבוהות באזורכם, כך שאתם יודעים מראש שלא מנסים למכור לכם חבילה שלא תוכלו להשתמש בה. אם אתם מעוניינים להצטרף לאינטרנט מהיר במיוחד באמצעות סיבים, חברות האינטרנט שמספקות את השירות יבדקו על פי הכתובת שלכם האם התשתית כבר קיימת בבניין שלכם.
קודם כל - את תנאי השירות. קראו בנחת מה בדיוק כוללת החבילה, כמה דקות זה "ללא הגבלה", האם המחיר קבוע או משתנה לאחר שלושה או שישה חודשים או כל תקופה אחרת, והאם קיימים שירותים שניתנים לכם בחינם אך לאחר תקופה מסוימת הם הופכים לשירותים בתשלום.
האם חבילות הטריפל מתאימות לכם? לעיתים קרובות חבילות הטריפל משתלמות מאוד, אך לא תמיד. בדקו האם החבילה כוללת את השירותים שאתם באמת צריכים, ואם כן - לכו על זה! זה עשוי לחסוך לכם מאות שקלים בשנה.
בדקו האם אתם באמת זקוקים לכל החבילה. לעיתים מסלולים שכוללים את כל הערוצים או 500 ג'יגה בסלולר נשמעים מצוין, אבל האם אתם באמת צופים בכל הערוצים או מנצלים את כל חבילת הגלישה? בחרו את המסלול שאתם צריכים בהתאם לשימוש שלכם בפועל וכך לא תיפרדו מסכומים גבוהים מדי.
יש לכך כמה סיבות, אבל לכל אחת מהן יש לנו תשובה ופתרון. ראשית, כבר הורגלנו להתקשר למוקדי השירות ואנחנו עושים את זה כבר שנים ארוכות, עוד לפני שהאינטרנט נכנס לחיינו. רבים מאיתנו לא רגילים לעשות הכול אונליין ולא תמיד אנו סומכים על כך שמה שכתוב באתר החברה זה הדבר הנכון. דווקא כאן כדאי לסמוך יותר על האתר מאשר על נציג טלפוני, שכן הדברים שאומרים הנציגים לא תמיד מתועדים, והתנאים שעליהם חתמתם בהצטרפות אונליין הם הקובעים, הם התנאים המלאים, הם מתועדים, והם מחייבים את החברה. אין כאן עניין של מילה כנגד מילה, אין "אבל הנציגה הבטיחה לי" - הכול בכתב וברור.
חלק מהלקוחות חוששים מחיובים כפולים או מיותרים ומ"דחיפת" שירותים שאין בהם צורך. דווקא בהצטרפות אונליין תוכלו לוותר בקלות על הצעות שדרוגים ותוספות שלא תמיד נעים להגיד לנציג טלפוני "לא". כשאתם מצטרפים לשירות אונליין, לא מופעל עליכם לחץ ואתם יכולים לבחון את כל הפרטים והתנאים באופן רגוע.
ולסיכום, גם אם אתם עדיין מעוניינים שנציג או נציגה בשר ודם יאשרו שכל הפרטים באתר נכונים, תמיד ניתן לבחור להשאיר פרטים אצלנו באתר כמהזה ונציג של החברה שבחרתם יחזור אליכם. באופן הזה לא תמתינו זמן רב על הקו, לא תלכו לאיבוד בתפריטי השיחה, ונציג יחזור אליכם בזמן שנוח לכם.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]