ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
מרכזיה וירטואלית בענן (מרכזיית ip) נותנת מענה לצרכי התקשורת של עסקים קטנים וגדולים תוך מתן מגוון פתרונות לצרכי העסק וחיסכון בעלויות. כל המידע על מרכזיות ip לעסקים
בעולם העסקי המתפתח של ימינו מרבית העסקים, קטנים כגדולים מתבקשים לתת ללקוחותיהם מענה ושירות מהיר ויעיל. שימוש במרכזיה בענן מאפשר תקשורת קלה ושוטפת עם הלקוחות, שותפים, עובדים, ספקים וכד' בקלות תוך חיסכון משמעותי בעלויות.
מהי בעצם מרכזיה וירטואלית?
מרכזיה וירטואלית היא מרכזיית IP הממוקמת בחוות שרתים שיכולה להיות ממוקמת בכל מקום שהוא בעולם. המרכזיה לעסק אינה דורשת התקנה של מערך פיסי אלא התקנה ברשת האינטרנט – חיסכון משמעותי הן בעלויות ההקמה והן בעלויות התחזוקה של מרכזיות טלפון לאורך הזמן (על פי הערכות, מרכזיות IP בענן חוסכת לעסק כ-30%-40% מעלויות תפעול מרכזייה בשנה).
השימוש במרכזיה וירטואלית מאפשר תקשורת בין אנשים רבים בעסק בו זמנית, מקצר או אפילו מבטל את זמני ההמתנה למענה ובכך עוזר לשפר את השירות. מכיוון שהמרכזיה הוירטואלית בענן היא אונליין, אין את הצורך להיות נוכח פיסית במשרד על מנת לענות לשיחות. המרכזיה יכולה להפנות את כל השיחות גם החוצה לסלולריים או לשלוחות / סניפים שנמצאים פיסית במקום אחר.
מרכזית טלפון IP בענן נותנת לנו מגוון שירותים ופתרונות. כל עסק יכול לבחור את השירותים שהמרכזיה תספק לו בהתאם לצרכי העסק.
בין השירותים המגוונים שמרכזיה בענן מספקת:
כיום יש בשוק בישראל מבחר רחב של ספקים של מרכזיות לעסקים כדוגמאת:
טיקל רשתות, Voicenter, VoiceSpin ,Vonage, Triple C, 1COM, חברות קבוצת בינת, הוט עם שירותי טלפוניה ו-Unified Communications) UC) בענן בשם HOT Cloud, בזק עסקים ועוד.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]