דלג לתוכן

מרכזיות IP וירטואליות בענן לעסקים

מרכזיה וירטואלית בענן (מרכזיית ip) נותנת מענה לצרכי התקשורת של עסקים קטנים וגדולים תוך מתן מגוון פתרונות לצרכי העסק וחיסכון בעלויות. כל המידע על מרכזיות ip לעסקים

2 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה,

הצטרפות למרכזיות תקשורת

בעולם העסקי המתפתח של ימינו מרבית העסקים, קטנים כגדולים מתבקשים לתת ללקוחותיהם מענה ושירות מהיר ויעיל. שימוש במרכזיה בענן מאפשר תקשורת קלה ושוטפת עם הלקוחות, שותפים, עובדים, ספקים וכד' בקלות תוך חיסכון משמעותי בעלויות.

מהי בעצם מרכזיה וירטואלית?

מרכזיה וירטואלית היא מרכזיית IP הממוקמת בחוות שרתים שיכולה להיות ממוקמת בכל מקום שהוא בעולם. המרכזיה לעסק אינה דורשת התקנה של מערך פיסי אלא התקנה ברשת האינטרנט – חיסכון משמעותי הן בעלויות ההקמה והן בעלויות התחזוקה של מרכזיות טלפון לאורך הזמן (על פי הערכות, מרכזיות IP בענן חוסכת לעסק כ-30%-40% מעלויות תפעול מרכזייה בשנה).

השימוש במרכזיה וירטואלית מאפשר תקשורת בין אנשים רבים בעסק בו זמנית, מקצר או אפילו מבטל את זמני ההמתנה למענה ובכך עוזר לשפר את השירות. מכיוון שהמרכזיה הוירטואלית בענן היא אונליין, אין את הצורך להיות נוכח פיסית במשרד על מנת לענות לשיחות. המרכזיה יכולה להפנות את כל השיחות גם החוצה לסלולריים או לשלוחות / סניפים שנמצאים פיסית במקום אחר.

מרכזית טלפון IP בענן נותנת לנו מגוון שירותים ופתרונות. כל עסק יכול לבחור את השירותים שהמרכזיה תספק לו בהתאם לצרכי העסק.

בין השירותים המגוונים שמרכזיה בענן מספקת:

  • ניתוב שיחות דינאמי – מאפשר לזהות את המתקשר, לנתב אותו לשלוחה המתאימה וכך לקצר את זמני ההמתנה באופן משמעותי.
  • נתב שיחות אינטראקטיבי – מענה אוטומטי והשמעת הקלטת פתיחה וניתוב השיחות עפ"י בחירת המתקשר בשלוחה המבוקשת.
  • ניתוב השיחות עפ"י זמנים מוגדרים מראש (מתאים למרכזי שירות לקוחות לדוגמה).
  • הקלטת שיחות וגיבוי – המערכת מקליטה את כל השיחות ומאחסנת אותן בענן או מורידה את הקבצים ישירות למחשב החברה לצורך גיבוי ובקרה.
  • תקשורת פנים ארגונית ללא עלות – ביצוע שיחות חינם בתוך הארגון כולל שיחות ועידה ללא הגבלה בין העובדים והמחלקות בארץ ובחו"ל.
  • שליחה וקבלת פקסים – ללא צורך במכשיר פקס במשרד ובתפעול קל במייל אף באמצעות הטלפון הנייד.
  • שליחת ההודעות מהתא הקולי למייל אוטומטית.
  • האזנה לשיחות – מאפשר להאזין לשיחות עובדים ואף להשתתף בשיחה כאשר רק צד אחד שומע (אימון עובדים, תמיכה בעובד בשיחה מול לקוח וכד').
  • שילוב שליחת מסרוני SMS במערכת.

כיום יש בשוק בישראל מבחר רחב של ספקים של מרכזיות לעסקים כדוגמאת:

טיקל רשתות, Voicenter, VoiceSpin ,Vonage, Triple C, 1COM, חברות קבוצת בינת, הוט עם שירותי טלפוניה ו-Unified Communications) UC) בענן בשם HOT Cloud, בזק עסקים ועוד.

עוד מידע על מרכזיות תקשורת

כל מה שחשוב לדעת על מרכזיות תקשורת

אספנו עבורכם את כל המידע והטיפים שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם בוחרים מרכזיית תקשורת.

תגובות