ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
רעש והמולה בשוק הטלוויזיה בישראל. שירותי טלוויזיה חדשים מושקים בתקופה האחרונה, והתחרות בשוק גדלה. הצעות מעניינות ואטרקטיביות למגוון סוגים של צופים.
14.6.17
מה קורה בתקופה האחרונה עם חברות הטלוויזיה? משוק שנשלט במשך שנים על ידי שתי חברות בלבד, הוא הפך לאחרונה לקרקע פורייה למיזמים טלוויזיוניים במודלים שונים.
השחקניות הוותיקות והחדשות
ראשונה היתה סלקום tv שנכנסה בסערה בסוף 2014 והצליחה לגייס עד היום כ-150,000 מנויים. אחריה הגיעו אלינו מחו"ל נטפליקס ואמזון טיוי, כאשר מבין שתיהן נטפליקס מייצרת את עיקר העניין כשהיא מקפידה על הוספת תכנים מתורגמים ועל שיתופי פעולה עם החברות הישראליות (על כך עוד נפרט בהמשך). טריפל סי השיקה לאחרונה שידורי טלוויזיה במחיר מוזל במיוחד תחת המותג סמארט. HOT החלה להציע את אפליקציית NEXT TV לצפייה בתוכן שלה בטאבלט ובסלולר במחיר נמוך משמעותית ממחיר המנוי הרגיל. פרטנר מתכננת להשיק את שירות הטלוויזיה שלה בסוף החודש הקרוב. ב-yes רצות שמועות על הקמת מותג מוזל, וממש בימים האחרונים החלו דיבורים על שיתוף פעולה בין רמי לוי ו-HOT.
מה צפוי בפרטנר טיוי
אז כפי הנראה שנת 2017 היא השנה של הטלוויזיה בישראל. המידע על השקת פרטנר טיוי זולג לתקשורת ללא הרף והנה סיכומי הדברים: עד סוף החודש עתידה פרטנר להשיק את מיזם הטלוויזיה שלה. כמו מתחרותיה, סלקום טיוי וטריפל סי, גם הטכנולוגיה שלה תהיה מבוססת אנדרואיד עם ממיר ושלט מותאמים ופשוטים לתפעול. החברה משקיעה מאמצים בהבאת תוכן מגוון ואטרקטיבי ועד כה ידוע כי התוכן יכלול את ערוצי עידן פלוס, ספריית VOD, תכנים לילדים, ספורט, טבע, חדשות וערוצים בשפה הרוסית. בנוסף תציעה החברה את חמשת ערוצי ספורט 5, את ערוץ הילדים ואת ערוץ לוגי. ממש בימים האחרונים היא דיווחה שגם תשיק ערוץ צחוק וסטנדאפ שיכלול שעשועונים, מערכונים וסדרות ותיקות של טדי תקשורת (דוגמת 'שמש', 'הקומדי סטור' ועוד). בנוסף על כל זה חתמה החברה על הסכם עם Netflix במסגרתו תציעה את שידורי נטפליקס בישראל בפרטנר tv (עדיין לא ידוע אם בתוספת תשלום או שהשידורים יכללו במחיר המנוי). וכמה כל זה יעלה אתם שואלים? אז עדיין אין מחירים מדויקים אך בחברה מתחייבים למחירים אטרקטיביים במיוחד. אגב, מלבד שידורי הטלוויזיה כנראה שיוצע ללקוחות גם שירות טריפל.
ומה עוד טומן בחובו העתיד?
עדיין אין מספיק מידע לגבי שיתוף הפעולה בין רמי לוי ל-HOT, אך אם אכן יתקיים נשמח כמובן לתת לכם את כל המידע. המתחרות החדשות בשוק הטלוויזיה תורמות לתחרות ומהוות אלטרנטיבה לצרכני הטלוויזיה החדשים. רבים מהצעירים היום (אך יש גם לא מעט וותיקים...) אינם מעוניינים לצפות באופן קבוע בערוצים הלינארים אלא מעדיפים לצרוך תוכן לפי דרישה. בנוסף, הם אינם מוכנים לשלם סכומים גבוהים מידי חודש. התזוזות בשוק הטלוויזיה מעידות על קידמה, מעוררות תחרות ובסופו של דבר גם מוזילות עבורנו את התשלום החודשי.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]