ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
מספר הטלפון של סלקום טיוי - לפניות שירות לקוחות, תקלות, תמיכה טכנית, חשבונות וכדומה. בנוסף כל דרכי יצירת הקשר עם סלקום TV: טלפון, עמוד הפייסבוק, מייל, צ'אט, כתובת אתר החברה ועוד.
טלפון סלקום TV מספר כוכבית:
3123* | 1800-013-013
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: ימים א-ה 08:00-16:00 יום ו 08:00-13:00
המוקד הטכני לטיפול בתקלות סלקום TV פעיל 24 שעות ביממה
טלפון מוקד פיננסי:
5147* | 1800-071-113
שעות פעילות: ימים א-ה 08:00-16:00 יום ו: 08:00-12:00
סלקום מאפשרות לפתור חלק מהתקלות הנפוצות אונליין ובאופן עצמאי. באתר האינטרנט של סלקום TV תוכלו למצוא מגוון מדריכים לפתרון תקלות כגון: בעיות בממיר מאסטר בוקס, קשיים בצפייה, ניהול בקרת הורים, סנכרון השלט ועוד.
שליחת הודעת SMS למספר 052-9999013 והתכתבות עם נציג שירות לקוחות
https://cellcomtv.cellcom.co.il/support/contact/
https://cellcomweb.secure.force.com/Chat/apex/WebChatPrivatePreChat
https://cellcomtv.cellcom.co.il/
שאלות נפוצות בנושאי טלוויזיה: https://cellcomtv.cellcom.co.il/support/faq/
מדריכי תפעול בוידאו, להתקנת הממיר, התאמת השלט, קליטת ערוצים ועוד:
https://cellcomtv.cellcom.co.il/support/guides/
פעולות בשירות עצמי באתר סלקום TV: באתר החברה תוכלו לנהל בעצמכם פעולות שונות כגון שינוי סיסמא, שינוי מועד הגעת טכנאי, ניהול חבילות פרמיום, עדכון על מעבר דירה ועוד.
www.facebook.com/cellcomtv
לצורך התנתקות מסלקום טיוי ניתן לבצע בקשת ניתוק בציון הפרטים האישיים, כולל ת.ז. ואמצעי התשלום באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 3123*
בדואר רשום: לרח' הגביש 12 ,נתניה
בפקס: 052-9980277
בדוא"ל [email protected] או באתר החברה: https://cellcom.co.il/production/Private/contact_us/ombudsman2/
למידע על חבילות ומחירים: הצטרפות לסלקום TV
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]