שירות הלקוחות של נטפליקס ניתן באמצעות אתר האינטרנט של החברה. כמו כן, ניתן לבצע שיחה עם נציג NETFLIX באמצעות טלפון, אפליקציה בטלפון החכם או בטאבלט

NETFLIX שירות לקוחות

נטפליקס טלפון - ניתן ליצור קשר בטלפון: 1809412104 - תמיכה בשפה העברית זמינה בשעות 13:00 - 21:00 בימים: ב' - ה', א'. תמיכה בשפה האנגלית זמינה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

שירות לקוחות דרך אפליקציה - יצירת שיחת טלפון עם נציג החברה באמצעות אפליקציית נטפליקס אותה ניתן להוריד לטלפון החכם או לטאבלט. האפליקציה זמינה ללקוחות אפל וללקוחות אנדרואיד. יש צורך בחיבור לרשת האינטרנט לצורך ביצוע השיחה. להורדת האפליקציה ולעוד מידע:  https://help.netflix.com/he/node/33335

שירות לקוחות נטפליקס בצ'ט - https://help.netflix.com/he/contactus

שאלות ותשובות - מרכז העזרה - https://help.netflix.com/he

עמוד הפייסבוק של נטפליקס ישראל - https://www.facebook.com/netflixisrael/

כניסה לאיזור האישי והתנתקות מנטפליקס -

https://www.netflix.com/il/Login?nextpage=https%3A%2F%2Fwww.netflix.com%2Fyouraccount

 

למידע על חבילות ומחירים: הצטרפות לנטפליקס


להשוואת חבילות טלוויזיה

אולי יעניין אותך גם:

סלקום TV - חבילות, מחירים, הטבות ומבצעים

פרטנר TV | פרטנר טיוי - חבילות טלוויזיה ומבצעים

NEXT TV - חבילות טלוויזיה, הטבות ומבצעים

STING TV | סטינג טיוי חבילות טלוויזיה מבית Yes

נטפליקס בישראל - כל המידע על המחירים, ההטבות והחבילות

HOT | הוט הצטרפות לחבילות ומבצעי טלוויזיה

מבצעי הצטרפות ל-yes: כל המחירים, החבילות וההטבות