ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
שירות הלקוחות של נטפליקס בנושאי עזרה, תקלות, תמיכה טכנית ועוד ניתן באמצעות אתר האינטרנט של החברה. כמו כן, ניתן לבצע שיחה עם נציג NETFLIX באמצעות טלפון, אפליקציה בטלפון החכם או בטאבלט
נטפליקס טלפון - ניתן ליצור קשר בטלפון: 180-941-2104 - תמיכה בשפה העברית זמינה בשעות 12:00 - 20:00 בימים: ב' - א'. תמיכה בשפה האנגלית זמינה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
שירות לקוחות דרך אפליקציה - יצירת שיחת טלפון עם נציג החברה באמצעות אפליקציית נטפליקס אותה ניתן להוריד לטלפון החכם או לטאבלט. האפליקציה זמינה ללקוחות אפל וללקוחות אנדרואיד. יש צורך בחיבור לרשת האינטרנט לצורך ביצוע השיחה. להורדת האפליקציה ולעוד מידע: https://help.netflix.com/he/node/33335
שירות לקוחות נטפליקס בצ'ט - https://help.netflix.com/he/interface/chat
שאלות ותשובות - מרכז העזרה - נטפליקס מציעה מדריכים ופתרון בעיות בתפעול הבסיסי ובמקרה של תקלות https://help.netflix.com/he
עמוד הפייסבוק של נטפליקס ישראל - https://www.facebook.com/netflixisrael/
כניסה לאיזור האישי והתנתקות מנטפליקס
למידע על חבילות ומחירים: הצטרפות לנטפליקס
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]