ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
שירות.נט מאפשרת לצרכנים, לקחת את השליטה לידיים בניהול הקשר עם ספקי השירות ולהקליט את השיחות איתם באופן, פשוט, יעיל ו...בחינם!
שירות.נט מאפשרת לצרכנים, לקחת את השליטה לידיים בניהול הקשר עם ספקי השירות ולהקליט את השיחות איתם באופן, פשוט, יעיל ו...בחינם!
שירות.נט הוקמה ב-2012 ע"י היזם דב מורן מתוך הבנה שהצרכנים מרגישים לעתים קרובות חסרי אונים, וזקוקים ליותר שליטה בהתנהלות מול ספקי השירות. שירות.נט מספקת מידע וכלים שעוזרים לצרכנים לקבל שירות טוב יותר ביחד.
מאות אלפי משתמשי שירות.נט נהנים כבר היום מהאפשרות להקליט ולתעד את השיחות (גם שיחות נכנסות). תיעוד הפניות מחייב את נציגי השירות לעמוד בהבטחות ובסיכומים. ההקלטות זמינות תמיד, על המחשב או הסמארטפון לשימוש במקרה הצורך.
בנוסף, המערכת מאפשרת לנהל באופן יעיל וקל את הקשר עם ספקי השירות השונים, כולל התקשרות מהירה לספקי השירות (טלפון, סניף או שירות עצמי) , תיעוד ההסכמים, קביעת תזכורות.
למערכת אספקט חברתי-צרכני המאפשר שיתוף מידע צרכני (למשל, שיתוף הספקים, החבילות, הפניות, חוויות שירות, דעות על ספקי השירות ועוד) בין החברים בשירות.נט ו/או ברשתות חברתיות חיצוניות.
המערכת זמינה בחינם כאפליקציה לאייפון, אנדרואיד ואתר אינטרנט (www.sherut.net).
מדריך מקיף לכל דרכי ההתקשרות עם ספקי השירות בישראל
כל השירותים הטלפונים
כל הסניפים
כל ערוצי השירות (מייל, פייסבוק, פקס, אפליקציות ועוד..)
כל הדרכים לקבל שירות עצמי
תיעוד הפניות לספקי השירות שלי (עם מי דיברתי? מתי? מה היה תוכן השיחה? מה סיכמנו?)
תזכורות (מתי מגיע טכנאי? מתי נגמר החוזה?)
תיעוד הסכמים (כמה אני משלם לספק התקשורת? על איזה עמלות אני משלם בבנק? איזה ביטוח יש לי עכשיו?)
עם שירות.נט אני יכול להקליט ולתעד את השיחות שלי:
לספקי השירות או לכל יעד אחר (גם שיחות נכנסות)
ההקלטה נשמרת ומאובטחת בענן. אני יכול להאזין להקלטת השיחה בכל רגע, מכל מקום.
שיתוף דעות! מקום לשתף את כולם וגם לראות מה שאר העולם חושב על אותו הספק או על המתחרה שלו.
אפשר לראות מי הם ספקי השירות של כל אחד מאנשי הקשר וחברי הפייסבוק שלי!
ניתן לראות את פרטי ההסכמים של החברים שלי עם ספקי השירות שלהם (כמובן, רק אם הם הסכימו לשתף).
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]