דלג לתוכן

3 טרנדים בהפקות ימי כיף לעובדים שיבלטו ב-2025

ימי כיף לעובדים הם הרבה יותר מפינוק נטו. במיטבם, ימי כיף וגיבוש משפרים את האווירה בחברה והגיבוש בקרב העובדים. לאור התחרות על טאלנטים מוכשרים בענף ההייטק ארגונים מחפשים דרכים שיעזרו להעניק חוויות משמעותיות עבור העובדים. כך, ימי כיף ישפרו את הגיבוש, המורל והמחויבות לחברה.

2 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה,

הפקת אירועים לחברות הייטק על ידי חברה מקצועית מביאה ערך רב, במיוחד על רקע המקובל בענף והציפייה של העובדים לחוש חיבור למקום העבודה. הטרנדים הבולטים הולכים מעבר לתבנית הנדושה של טיול סתמי ואחריו ארוחה משותפת. אירועי חברה וימי כיף ב-2025 צפויים להתאפיין ביצירתיות וערך מוסף אמיתי לעובדים ולחברה גם יחד. 

אירועי גיבוש המשלבים גיבוש עם נתינה

אחד הטרנדים המעניינים הוא לשלב בין פעילות כיפית לבין נתינה לנזקקים או לקהילה כולה. חברות הייטק מבינות שהעובדים הצעירים כיום מעריכים את חשיבות הערכים החברתיים ורבים מהם מחפשים משמעות גם בפעילויות הפנאי שלהם. 

אירועים לדוגמא כוללים פעילויות כמו שיפוץ בתי ספר בפריפריה, צביעת מועדוני קשישים וכדומה, לצד תרומת מזון לנזקקים. אלה פעילויות שבונות צוות ברוח חברתית. ישנן חברות שעורכות יום כיף בו העובדים משפצים לדוגמא חדר כושר או בית תרבות באחד מהישובים הפחות חזקים מבחינה סוציו אקונומית. בהמשך היום אפשר לשלב אירוע מוזיקלי עם אמנים. אירוע מסוג זה בקלות זוכה לתגובות נלהבות מהעובדים החשים סיפוק רב מהשילוב בין הנאה לתרומה.

ריטריטים תפורים לפי מידה לצוותים

הטרנד הבא שם במקום הראשון תפירה של ימי כיף לפי מידה. לדוגמא במקום לקחת את כל החברה ליום כיף אחד, חברות רבות צפיות לאפשר לצוותים קטנים לבחור את יום הכיף שלכם ואף יכולים לעזור לגבש אירוע ייחודי. לדוגמא, ניתן לארגן ריטריטים בטבע לכל צוות שרוצה בכך. ניתן "לתפור" אירועים המתמקדים בתחומי העניין המבוקשים בקרב העובדים.  

למשל, צוות פיתוח בחברת אפליקציות יכול לבחור יום כיף של סדנת בישול מולקולרי. צוות השיווק של אותה חברה יכול לבחור סדנת צילום ועריכת תוכן. צוותי מכירות יכולים לבחור למשל פעילויות ספורט אתגרי כמו רפטינג או גלישת צוקים. אפשר כמובן להעדיף סדנאות יצירה וכדומה. ההתאמה האישית מעצימה את יום הכיף כמחזק אווירה של גיבוש לאור מאפייני הצוות והעובדים שבו.

חוויות גיבוש בשילוב מציאות מדומה

הטרנד השלישי הוא שימוש בטכנולוגיות המשלבות אלמנטים דיגיטליים ופיזיים ברוח ה"מטאוורס". לכאורה אותו חזון של מטא נמצא פחות בכותרות, אך הטכנולוגיה השתכללה ומאפשרת לערוך ימי כיף וגיבוש עם חוויות יוצאות דופן. ניתן להזמין אירועים כגון משחקי ניווט וחידות בחדרי בריחה וירטואליים עם אפליקציות AR (מציאות רבודה). ניתן להגיע למקומות היסטוריים כמו העיר העתיקה בירושלים ושם דרך משקפי מציאות מדומה לראות איך העיר חוזרת אחורה בזמן. 

כעת, חברות שיאמצו את הטרנדים הללו ייצרו חוויות נהדרות עבור עובדיהן ויחזקו את התרבות הארגונית.