הצטרפות לפרטנר: כל המסלולים, מבצעים וחבילות סלולר. כל מה שרצית לדעת על החברה, כל מבצע פרטנר (לשעבר אורנג') חדש שיוצא, חבילות Partner, אפשרות להתחברות...
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
שירות חדש שפרטנר צירפה לכוחותיה והשיקה רשמית בשבוע שעבר- שירות תיקונים לבעלי סמארטפון של אפל או סמסונג, ללקוחות כל החברות.
כנראה שברשימת הבלת"מים המעצבנים (מקרים בלתי מתוכננים), פלאפון שבור או תקול, תופס מקום גבוה מאוד והמרוץ אחר מעבדה שפנויה לתקן את הבעיה מרגיש כמו מרוץ נגד הזמן.
את הצורך הזה הבינו חברות תקשורת שונות והחלו בבניה של מערך מעבדות המציעות שירותי תיקון (מעבר לשירותים אחרים שהן מציעות כמו: חבילות גלישה ומכירת מכשירים). מהלך זה נועד גם כדי לספק ערך מוסף ללקוחות ולהוות פתרון מקיף לכל הבעיות שקשורות לסלולר במקום אחד ללא צורך בחיפוש ממושך. אחת מהחברות הללו היא חברת פרטנר שהשיקה את "פרטנר Premium Care"- שירות תיקון ייעודי לבעלי מכשירי הדגל האחרונים של אפל וסמסונג.
כפי שאמרנו קודם, השירות ניתן לבעלי המכשירים המתקדמים של אפל וסמסונג ומלבד לכוכבית הזאת, השירות זמין לכלל הלקוחות של כל החברות. שירות התיקונים של פרטנר ניתן במעבדות של החברה, מבוצע על ידי טכנאים שעברו הסמכה מתאימה וכולל: תיקון נזק, תיקון שבר מסך מקורי פעמיים בשנה, תיקון אקספרס ברשת החנויות של פרטנר בפריסה ארצית, הטבת שליחות של איסוף והחזרה מבית הלקוח ותמיכה במוקד וואטסאפ. מחיר השירות הוא 39.9 ₪ בחודש, עם הטבה של 50% לחודשיים הראשונים וללא התחייבות. השירות כולל אחריות על התיקון ל- 3 חודשים ממועד התיקון.
בנוסף, החל משבוע זה פרטנר תציע ללקוחות כל החברות, בדיקת מכשיר חינמית במעבדות החברה, שבסיומה יקבל הלקוח דו"ח על תקינות מכשיר הנייד שברשותו.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]