הצטרפות להוט: מחירים, מבצעים ומסלולי טלוויזיה של HOT. חבילות טלוויזיה עם מגוון ערוצים, ממיר מתקדם ו-VOD. בנוסף, חבילות בנדל וטריפל של הוט הכוללות...
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
שוק הטלוויזיה בישראל על סף רתיחה עם כניסת השחקנים החדשים, והחברות הוותיקות משדרגות את השירות במלחמה על תשומת הלב והארנק של הצרכנים. הנה מה שהוט מציעה ללקוחות כבר עכשיו - HOT ONE
מרץ 2022
חשבתם ששוק הטלוויזיה בישראל כבר רווי עם כל שירותי הטלוויזיה הרב-ערוצית הישראלים לצד נטפליקס? בקרוב ייכנסו שני שחקנים חדשים לשוק הסטרימינג הלוהט והוט הכינה להם קבלת פנים בדמות שדרוג השירות שלה וסטרימר חדש במטרה לגרום ללקוחותיה להישאר אצלה ואפילו להוסיף לקוחות חדשים.
הוט תתחיל להציע ממיר חדש שנקרא הוט וואן - HOT ONE. את המכשיר פיתחה הוט בשיתוף עם SAGECOM והיא מכריזה עליו כ"מכשיר מולטימדיה שמשמש כמרכז התקשורת של הבית". לדברי החברה הסאונד יהיה דומה באיכותו לבתי הקולנוע באיכות DolbyATMOS הודות למיקרופונים ורמקולים מובנים בממיר. ההפקות החדשות של HOT יעשו שימוש בסאונד שמתאים לממיר החדש.
עדיין לא נקבע מחיר לממיר HOT ONE אך ידוע שהוא יהיה גבוה מהממירים הקיימים. עד היום הוט הציעה חלק מהממירים בחינם למנויים שיש להם מספר ממירים וייתכן שגם הממיר החדש יוצע כחלק מחבילה מסוימת, אך עדיין אין מידע בנושא.
הממשק של הממיר החדש יהיה בהתאמה אישית לפרופיל המשתמש והוא יכלול עוזר.ת אישי.ת במות שעדיין לא נבחרה, כמו למשל אלכסה או סירי. הממיר יכלול גם משחקי רשת, שיחות וידאו, הזמנת אוכל, קניות, האזנה למוזיקה, ובקרת בית חכם. המפרט המלא עדיין לא פורסם, אך ידוע כי הוא יתמוך ב-WiFi 6 ובשידורי HDR.
כבר ב-1 במרץ הוט החלה לשלוח עדכון למיליון ממירים על רשת הכבלים שלה. בעלי ממירים מסוג פייבר, מיני ו-4K ישודרגו באופן אוטומטי, ממירי PVR HD ישודרגו באופן יזום. השדרוג כולל תחומים שקשורים להמלצות תוכן אישיות, כלומר אפשרות להגדרת פרופיל משתמשים שונים באופן אישי והמלצות צפייה אישיות.
עוד תכונה שתוצע במסגרת המהלך בהמשך השנה היא Deep Link, תכונה שמאפשרת גישה לסוגי תוכן שונים. התכנים כוללים תוכן מקורי של הוט, תכנים של ספקי תוכן אחרים כולל ערוצי טלוויזיה, וגישה מהירה לשירותי הסטרימינג שיהיו זמינים על גבי התשתית של הוט. כרגע שירות הסטרימינג שניתן לקבל דרך ממשק הוט הוא נטפליקס, אך בעתיד החברה מתכוונת להשיק אינטגרציה לשירותי סטרימינג אחרים שיתווספו לשירות הקיים.
לשדרוגי התוכן HOT הוסיפה גם שדרוג קוסמטי באמצעות מתיחת פנים שתופיע בהדרגה לכלל הלקוחות במהלך שיימשך מספר שבועות. הממשק של לקוחות הוט בכבלים יתחילו לראות ממשק עם חווית שימוש דומה לזו שמתקבלת אצל לקוחות החברה בשירות הסיבים האופטיים. הסיבה להדרגה בעדכון השירות נובעת מכך שהממשק הישן פחות מתקדם, אין לו שירותים פופולריים כמו Catchup שקיים בממשק הסיבים, ולכן מדובר במהלך מורכב שאורך זמן.
HOT סוף סוף מציעה את היישומון שלה גם בחנות אפל TV שממנו נמנעה עד כה. בחברה מכירים בכך ששוק הטלוויזיה עובר שינוי דרמטי ובכך מאפשרת גם לצרכנים שלא מעוניינים להחזיק ממיר בבית ליהנות משירותי החברה. יישומונים של הוט זמינים טלוויזיות חכמות אנדרואיד ובהם Android TV, טלוויזיות LG, סמסונג והייסנס.
התכנים החדשים של הוט מגיעים גם למטוורס עבור לקוחות בעלי ציוד תואם כמו למשל משקפי מציאות מדומה. כך למשל, עם משקפי VR תוכלו להרגיש כאילו אתם בתוך העונה החדשה של זגורי אימפריה ולא רק צופים בה.
השירותים שהזכרנו גם על הממיר החדש וגם בממשק לבעלי ממירים קיימים יעבדו טוב יותר עבור לקוחות שצורכים את שירותי הוט על גבי תשתית אינטרנט בסיבים אופטיים בהשוואה ללקוחות רשת הכבלים של הוט, שהם כבלי נחושת. רשת הסיבים מתקדמת משמעותית לעומת כבלי הנחושת הישנים והוט מאיצה את פריסת הסיבים האופטיים באמצעות חברת IBC.
נכון לסוף חודש פברואר 2022 פריסת הסיבים האופטיים של הוט עומדת על כ-35% מבתי האב והחברה צופה שעד סוף השנה הפריסה תגיע ל-1.1 מיליון בתי אב. בחברה צופים כי עד סוף שנת 2024 רוב הלקוחות של הוט יצרכו את שירותי החברה על גבי רשת הסיבים האופטיים ולא על גבי כבלי הנחושת המיושנים. על פי תוכנית העבודה, עד שנת 2025 תהיה פריסה ארצית רחבה של רשת הסיבים.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]