דלג לתוכן
סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  טלוויזיה

נתוני הצפייה של פרטנר TV

חברת פרטנר חושפת את נתוני הצפייה של לקוחות פרטנר TV לשנת 2018. הנתונים נלקחו מתוך 118 אלף משקי הבית שמחוברים לשירות ומתוכם עולה מגמה מוכרת ומעניינת.

1 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה

דצמבר 18

במסגרת וועידת "דיגיטל 2018" חשפו פרטנר את נתוני הצפייה של לקוחות פרטנר TV.
לפרטנר טיוי מחוברים כיום כ-118 אלף משקי בית והנתונים שהוצגו מבוססים על הרגלי המשתמש שלהם.

מהנתונים עולה כי בכל יום צופים הלקוחות ב-4 שעות ו-29 דקות בממוצע:

• 49% מהזמן (שעתיים ו-12 דקות בממוצע) הצפייה היא בערוצים הלינאריים, בעיקר בערוצים המרכזיים בשעות הפריים טיים, בחדשות ובערוצי הספורט.

• 51% מהזמן (שעתיים ו-18 דקות בממוצע) בוחרים הצופים מתי ובמה לצפות, כאשר:

  • 29% (שעה ו-19 דקות בממוצע) מהצפייה היא בשירותי סטרימינג כגון נטפליקס, יוטיוב וכדומה.
  • 22% (59 דקות) היא צפייה נדחית בשירות ה-VOD או בשירות הCatch up- שמקליט באופן אוטומטי את התוכן של הערוצים המרכזיים שבועיים אחורה. הדבר אגב מייתר את הצורך בהקלטה מראש של תוכן רצוי.

די ברור שהמגמה המרכזית היא צריכת התוכן הטלוויזיוני באמצעות שירותי סטרימינג וצפייה נדחית, וכך גם אומר מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי: "מחקרים עולמיים מצביעים על כך שככל שהגיל יורד, כך גם החלק של צפייה נדחית ושל צפייה בשירותי סטרימינג עולה. מה שאומר שהמגמה הזאת רק תלך ותתגבר ושירותי טלוויזיה שלא יידעו לתת מענה למגמה הזאת- פשוט ייעלמו."  

הצטרפות לפרטנר TV

חבילות פרטנר TV

סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  טלוויזיה

תגובות