דלג לתוכן

HOT יוצאת מהבועה האדומה

..ומחליפה ללוגו חדשני בצבעי שחור לבן ואדום, זאת כחלק מתהליך המיתוג מחדש של חברת הוט, בעקבות רכישתה ע"י חברת Altice העולמית. תהליך המיתוג ילווה בקמפיין חגיגי בכיכובם של 30 שחקנים מהשורה הראשונה ויכלול עוד שורה של שדרוגים והטבות.

1 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה,

ספטמבר 18

מהלך המיתוג מחדש עליו הכריזה הוט בתחילת חודש ספטמבר 2018, הינו המשך ישיר של רכישתה של חברת הוט ע"י ענקית התקשורת אלטיס והשלמת מיזוג החברה לתוך קבוצת אלטיס הבינלאומית.

אם בתחילתו של תהליך הרכישה בשנת 2012, היה נדמה שחברת הוט הולכת להיפרד לתמיד משמה ולאמץ את השם אלטיס (כמו מרבית החברות ברחבי העולם אותן רכשה חברת אלטיס), היום זה רשמי: חברת הוט תמשיך לפעול תחת שמה, אולם במיתוג חדש המשקף את רוח הקבוצה הבינלאומית.

המיתוג החדש, אשר מעליו מתנוסס המסר "קבוצה אחת, מותג אחד", יהיה משותף לכל חברות הקבוצה וישדר את הערכים והחזון המשותפים לכולן. 

גם ערוצי הטלוויזיה של הוט ומותגי הבית של החברה יזכו למייק אובר מיתוגי, ביניהם: הוט מובייל, הוט נט, הוט 017 והוט עסקים.

במקביל למהלך המיתוג, חברת הוט הכריזה על הרחבת השירותים ורפרטואר התכנים, כך למשל יתווספו: שירות נטפליקס באמצעות ממירי החברה המתקדמים וכפתור ייעודי בשלט, חבילת ערוצי הסרטים תושק מחדש עם מגוון רחב יותר של סרטים חדשים ולשירות ה VOD יתווספו עוד שעות צפייה. 

את קמפיין ההשקה החגיגי והמושקע, יובילו 30 אומנים וכוכבים אשר לקחו חלק בתכניות המקור המובילות של HOT מכל הזמנים, ביניהם: שלישיית מה קשור, השבאבניקים, נועה קירל, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, בת חן סבג , עדן פינס, גאיה גור אריה, עומר חזן, ירון ברלד, ועוד. 

תזכורת קטנה לעסקת הרכישה: בחודש דצמבר 2012 השלים איש העסקים פטריק דהרי את רכישת מניות חברת הוט מידי הציבור והפך את הוט לחברה בבעלות פרטית ולחלק מחברת התקשורת הבינלאומית אלטיס אשר בבעלותו. 

אלטיס, חברת התקשורת השנייה בגודלה בצרפת (מוערכת בשווי שוק של כ-34 מיליארד דולר) אשר הוקמה בשנת 2001, מחזיקה בבעלותה מספר חברות מתחום התקשורת המתפרסות על פני 14 מדינות ברחבי העולם ומספקת שירותי תקשורת, תוכן ופרסום.

HOT חבילות טלוויזיה

HOT חבילות טריפל

HOT חבילות אינטרנט

HOT חבילות טלפון קווי

HOTmobile חבילות סלולר

HOTnet חבילות ספק אינטרנט

תגובות