דלג לתוכן
סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  טלוויזיה

בקרוב.. להתראות HOT, שלום אלטיס

בדומה לכל החברות אשר בבעלותה של ענקית התקשורת הבינלאומית אלטיס, גם ספקית הטלוויזיה HOT, תאלץ להיפרד בקרוב משם החברה ולמתג את עצמה מחדש תחת השם Altice.

1 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה

הצטרפות לHOT

מרץ, 2018

חברת הכבלים הישראלית HOT עומדת בפני שינוי משמעותי ובקרוב הלקוחות הישראלים יצטרכו להתרגל לשמה החדש אלטיס.
ענקית התקשורת אלטיס (Altice) הצרפתית בבעלותו של הישראלי העשיר ביותר פטריק דרהי, הכריזה על כוונתה לאחד בהדרגתיות את כל המותגים אשר בבעלותה, ביניהם HOT, תחת השם אלטיס כבר במהלך שנת 2018.

חברת התקשורת הבינלאומית אלטיס אשר המטה שלה נמצא בהולנד, הוקמה בשנת 2001 ונחשבת לחברת התקשורת השנייה בגודלה בצרפת (אחרי אורנג').
החברה מחזיקה בבעלותה מספר חברות, כולן מתחום התקשורת, ב 14 מדינות ברחבי העולם: באירופה, בארה"ב, ברפובליקה הדומיניקאנית, באיים הקריביים ומשנת 2012 גם בישראל, כאשר רכשה את חברת הוט מידי הציבור ובעלי המניות.
כיום אלטיס מספקת שירותי תקשורת, תוכן ופרסום לכ-50 מיליון לקוחות ברחבי בעולם ומוערכת בשווי שוק של כ-34 מיליארד דולר.

ההחלטה על איחוד החברות אשר בשליטתה תחת מותג אחד, נובעת מהרצון של ההנהלה לאחד את הנראות, לצד האחידות בזהות ובתרבות התאגידית.
מבחינת החברה הישראלית הוותיקה והמבוססת הוט, מדובר במהלך יקר ומסובך: החלפת הלוגואים על גבי כל הציוד של תשתית הוט וציוד הקצה בבתי הלקוחות, החלפת אתר האינטרנט של הוט, שמות הערוצים, שמות חבילות הטלוויזיה של הוט (טריפל הוט למשל), מיתוג מחדש של עמדות המכירה, יצירת שפה מיתוגית חדשה והחדרת המותג באמצעות קמפיין פרסום. המיתוג המחודש תחת השם אלטיס יחול גם על כל מותגי החברה וחברות הבת של HOT: הוט מובייל, הוט נט ושירותי הטלפון הקווי של הוט. את כל המהלך ילווה הסלוגן: "ביחד אין גבולות".

יחד עם זאת, המהלך יוצר הזדמנות לחברת הוט לרענן את התדמית ו"להמציא את עצמה מחדש". בנוסף, יש המשערים שמהלך זה יתרום ליצירת המקור הישראלית ויפתח בפני היוצרים דלתות בחברות האחיות בקבוצה.

חבילות טלוויזיה HOT

חבילות טריפל HOT

תשתית אינטרנט HOT

טלפון קווי HOT

סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  טלוויזיה

תגובות