ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
מתלבטים באיזו מעבדה לתיקון מכשיר הסלולר לבחור? כאן תמצאו מידע חשוב וטיפים לבחירת המקום המתאים לכם.
אנשים רבים מעדיפים לפנות אל מעבדה פרטית וזאת משום שהאחריות שלהם פגה או משום שהם מעוניינים שהסלולר שלהם יתוקן במקצועיות ובפרק זמן קצר. אם גם אתם מעוניינים במעבדה פרטית לתיקון הסלולר ומתלבטים באיזו מעבדה לבחור מבין כל אותן מעבדות סלולר שממוקמות בסביבות מקום מגוריכם, התחילו לקרוא.
קצת לפני – חשוב לעשות
לפני שאתם מביאים את הסלולר שלכם למעבדה חשוב לזכור לגבות את כל הנתונים. רוב הפלאפונים כיום הם מכשירים חכמים (סמארטפונים) בעלי מערכת הפעלה ולכן יש אפשרות לגבות את הנתונים ישירות למחשב באמצעות כבל USB. אם אינכם יודעים כיצד לעשות פעולה זו, תוכלו להתייעץ עם איש התמיכה במעבדה הסלולרית בה תמסרו את הנייד.
מעבדות סלולר – חשוב לקחת בחשבון
1. ניסיון ומוניטין – חשוב לברר מה הניסיון של המעבדה הסלולרית אליה אתם פונים ומהו המוניטין שלה. מעבדה שמעסיקה מומחים בתחום ובעלת ניסיון רב ומוניטין טוב, תבטיח לכם את השירות המקצועי ביותר, ותוכלו לפנות אליה לתיקון מכשיר הסלולר שלכם בלב שקט.
2. התאמה – חשוב לבדוק מה המומחיות של המעבדה. יש מעבדות סלולר שאנשיהן מומחים בתחום אייפונים, מעבדות אחרות מעסיקות מומחים בתחום מערכת הפעלה אנדרואיד ודגמים רבים של פלאפונים. בנוסף, יש מעבדות שמספקות שירותים מסוימים, כמו למשל תיקון בעיות קורוזיה במכשירים סלולריים והחלפת מסך שבור ואילו אחרות עוסקות בפתיחת הטלפון לכל סוגי הסימים וכל מיני תקלות גרסה.
3. חלפים – חשוב לוודא שהמעבדה אליה אתם ניגשים מציעה לכם חלפים מקוריים ואיכותיים. תיקון מכשיר עם חלפים מקוריים ואיכותיים מבטיח עמידות לאורך זמן.
4. לוח זמנים – יש מעבדות שמתחייבות לתקן את להחליף חלק במכשיר תוך יום או מספר ימים ויש מעבדות שמבטיחות שברוב המקרים התיקון יהיה תוך שעה או מספר שעות, דבר שמאפשר לכל לקוח לחזור לשגרת יומו ולהשתמש בפלאפון שלו עוד באותו היום בו הוא הביא אותו לתיקון.
5. אחריות – תמיד יש לבחור מעבדה שמספקת אחריות מיום ביצוע התיקון במכשיר שלכם. יש לקחת בחשבון שהאחריות בדרך כלל תקפה עם הצגת חשבונית ולכן יש לשמור על החשבונית. האחריות חלה רק על אותם חלפים שהותקנו או תוקנו במעבדה.
6. גיבוי – מעבדות סלולר אינן אחראיות על כל הקשור למידע הקיים בפלאפון או גיבוי המידע במכשיר. מסיבה זו חשוב שתבצעו גיבוי בטרם הבאת המכשיר למעבדה.
7. בדיקת המכשיר – ברוב מעבדות הסלולר בדיקה יסודית של המכשיר למטרת חשיפת תקלות הינה ללא עלות בתנאי שהלקוח יתקן את התקלה באותה מעבדה. חשוב לברר זאת מראש.
8. שירות משלוחים – יש מעבדות סלולר שמציעות שירות משלוחים. השליח יגיע לקחת את המכשיר הנייד מביתכם ויחזיר אותו לביתכם או לכל מקום אחר בו תחפצו. יש לקחת בחשבון ששירות זה עולה כסף. מעבדות בישראל אינן מספקות שירות זה בחינם, אלא במקרים חריגים. תמיד יש לוודא ששירות המשלוחים הינו בפריסה ארצית.
9. זמינות 24/7 – יש מעבדות סלולר שזמינות במשך כל שעות היממה ובמשך כל שעות השבוע, דבר שמעיד על רצינות המעבדה, המקצועיות שלה והנכונות שלה לשרת כל לקוח בכל שעה.
כעת, שכל שנותר הוא לבחור את אותה מעבדת סלולר שמבטיחה לכם את השירות המקצועי ביותר. בהצלחה!
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]