דלג לתוכן

אושר בקריאה טרומית: מוקדים טלפוניים ללא פרסומות

לפי ההצעה לתיקון החוק להגנת הצרכן, ישופר המענה הקולי בשירותים חיוניים והאפשרות לפנות לנציג תהיה בקלות, במהירות וללא פרסומות.

1 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה,

31.12.15, מערכת "כמהזה?"

תיקון לחוק הגנת הצרכן אושר אתמול בכנסת בקריאה טרומית.

לפי התיקון להצעת החוק, תופיע האפשרות לפנות לנציג שירות במענה הטלפוני במהירות האפשרית וללא צורך בהאזנה לפרסומות.

מטרת התיקון היא לפשט את הניתוב בשיחה עבור הצרכן בחברות כגון חברות התקשורת, גז, חשמל, מים, שירותי רפואה מתקדמת ועוד.

את הצעת החוק יזם ח"כ איתן כבל במטרה ליעל ולשפר את איכות השירות לצרכן ולמנוע מצבים של תסכול בשל הקושי להגיע למענה אנושי.

תגובות