סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד תקשורת

חוק 3 הדקות: הרפורמה במוקדי השירות

זמן ההמתנה לנציג שירות לא יעלה על 3 דקות.

חוק 3 הדקות: הרפורמה במוקדי השירות

09/08/15, עמרי ברק, חדשות 2

לצפיה בכתבה לחצו כאן

לפני כחודשיים עבר תיקון לחוק וקבע כי זמן ההמתנה לנציג שירות לא יעלה על 3 דקות. כאשר זמן ההמתנה הצפוי עתיד לעבור את 3 הדקות, החברות מחויבות לאפשר לצרכן להשאיר את פרטיו, זאת על מנת שיוכלו לחזור אליו במועד מאוחר יותר ולחסוך ממנו את זמני ההמתנה הארוכים.  


סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד תקשורת

תגובות