ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
משרד התקשורת יחייב את חברות התקשורת להציג ללקוחותיהן בצורה ברורה את תנאי ההתקשרות לרבות בחבילות "ללא הגבלה" ו"הכל כלול".
דצמבר 2014, מערכת "כמהזה?"
משרד התקשורת יחייב את חברות התקשורת לעמוד בחובת השקיפות בחבילות שהן מציעות ללקוחותיהן ולהציג בצורה ברורה את תנאי ההתקשרות לרבות בחבילות "ללא הגבלה" ו"הכל כלול".
חברות תקשורת רבות משווקות חבילות המכונות "הכל כלול" או "ללא הגבלה", חבילות שעל אף שמן, כוללות בפועל מגבלות שימוש. החברות אינן מקפידות לציין באופן מספק בפני המצטרפים מהן המגבלות הללו ומהי המכסה החודשית של דקות ומסרונים ונפח הגלישה בכל חבילה.
מדיווח של משרד התקשורת, מסתבר שלקוחות רבים אינם מודעים למגבלות אלו ומחוייבים ע"י חברות התקשורת בתעריפים גבוהים בגין שימוש "חורג" או "בלתי סביר" בשירותים המוצעים בתכנית.
כעת יחוייבו החברות לציין באופן ברור את כל המידע על התכניות המוצעות לרבות את כמות המסרונים, דקות השיחה, נפחי הגלישה שכוללות החבילות, ואת התעריפים ומכסות השימוש הרלוונטיות.
החברות יחוייבו להציג את המידע גם באתרי האינטרנט שלהן, גם בעמוד "עיקרי פרטי התכנית" של כל הסכם התקשרותבין החברות למנויים וגם ב"פירוט החשבון" למנויים.
בהודעת משרד התקשורת נמסר ש"לציבור הצרכנים בישראל מגיע חשבון פשוט שימנע הפתעות בסוף החודש. שקיפותהמידע של חברות התקשורת כלפי הצרכנים, היא כלי חשוב בהתנהלות של הצרכנים מול החברות".
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]