דלג לתוכן

הסדרת שירותי הפרימיום

החל מחודש אוקטובר 2014 יסדיר משרד התקשורת את "שירותי הפרימיום" באופן שיגן על הצרכנים מפני חיובי יתר.

1 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה,

הסדרת שירותי הפרימיום

יוני 2014, מערכת "כמהזה?"

החל מחודש אוקטובר 2014 יסדיר משרד התקשורת את "שירותי הפרימיום" באופן שיגן על הצרכנים מפני חיובי יתר.

שירותי פרימיום הם שירותי מידע, בידור, ייעוץ, השתתפות בהגרלות וכו' שהתשלום עבורם מתבצע באמצעות חשבון הטלפון או הנייד.  שירותים אלה מסופקים כיום לצרכנים במגוון שיטות: באמצעות מספרים בינלאומיים, שירותי כוכבית (כדוגמת כוכבית 22) וכן בקידומות כמו 1-900.

ריבוי השיטות הללו מביא לעיתים לבלבול בקרב צרכנים ולחיובים גבוהים מהרצוי.  לכן הוחלט להסדיר את שירותי הפרימיום ולא לאפשר חיוב מנויים מעבר לתעריף הרגיל, אלא, על בסיס שימוש בקידומות המוגדרות לכך בלבד.

המדיניות החדשה קובעת כי כל שירות תוכן, הניתן במחיר הגבוה מהתעריף הרגיל שהמנוי משלם יינתן רק בקידומות 1-900, 1-901 ו-1-902 ולא ניתן יהיה לספק שירותי פרמיום בקוד חיוג אחר.

להלן התעריפים החדשים:
קידומת 1-900: עד 0.5 ₪ לדקה מעבר לתעריף הרגיל ולא יותר מ 30 ₪ לשיחה.
קידומת 1-901: עד 50 ₪ לשיחה ללא תלות במשך השיחה.
קידומת 1-902:עד 100 ₪ לשיחה ללא תלות במשך השיחה.

כמו כן, השרות יחייב הודעה מקדימה שנוקבת בתעריף המבוקש, תידרש הסכמה מפורשת של המנוי לצריכת השירות ותהיה אפשרות כמובן לחסום שירותים אלה באופן מוחלט.

תגובות