דלג לתוכן
סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  חבילות סלולר

פלאפון: פיצוי ללקוחות בעקבות התקלה

פלאפון הודיעה כי בעקבות התקלה שקרתה אמש בין השעות 19:00-23:00, היא תפצה את לקוחותיה בהטבה: 60 דקות בארץ או 60 דקות שיחה לחו"ל או 500 מגה בייט לגלישה.

1 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה

פיצוי ללקוחות בעקבות התקלה: בחירת הטבה

04.02.13 מערכת "כמה זה?"

פלאפון הודיעה כי בעקבות התקלה שקרתה אמש בין השעות 19:00-23:00, היא תפצה את לקוחותיה בהטבה: 60 דקות בארץ או 60 דקות שיחה לחו"ל או 500 מגה בייט לגלישה.

הלקוחות יכולים להירשם החל מיום רביעי הקרוב (05.02.13) באמצעות חיוג לכוכבית 166 או באמצעות אתר האינטרנט של חברת פלאפון. ההרשמה תהיה למשך שבוע ימים בלבד, ותהיה בתוקף למשך 30 ימים (חודש). בשלב זה לא ידוע על פיצוי ללקוחות חברות רמי לוי תקשורת ו-HOT מובייל.

כאמור, אתמול בשעה 19:00 החלה תקלה אשר גרמה ללקוחות פלאפון שיבושים בתקשורת השיחות וההודעות ולא היה ניתן להתקשר או לסמס במשך כ- 4 שעות. גם לקוחות חברת רמי לוי תקשורת ו-HOT מובייל, אשר משתמשות בתשתיות של חברת פלאפון נפגעו כתוצאה מכך.

מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, התראיין בכלי התקשורת והסביר כי התקלה לא נבעה ממתקפת סייבר אלא קשורה למערכת. החברה הצליחה לנטרל את איזור התקלה ולהרים את המערכת בהדרגה מחדש. הסיבה לתקלה עדיין לא אותרה.

חשוב לציין, כי שירותי הגלישה פעלו כל העת כך לקוחות יכלו להשתמש באמצעי תקשורת חלופיים כגון אפליקציות וואטסאפ, וויבר וכו'.

בתוך כך, משרד התקשורת פרסם היום כי הוא מזמן לדיון דחוף את הנהלת פלאפון לבירור ודיון בנוגע לתקלה כחלק מנוהל המשרד לפיקוח ובדיקה על מנת להפיק לקחים.

סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  חבילות סלולר