סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד תקשורת

קיצור זמן ההמתנה במוקדי השירות

התקנה קובעת כי לאחר 3 דקות המתנה החברה מחוייבת להציע ללקוח אופציה להשארת הודעה או להמשך המתנה.

קיצור זמן ההמתנה במוקדי השירות

12/12/12, מערכת "כמהזה?"

ב-12 לדצמבר  2012 נכנסה לתוקפה תקנה שמטרתה לקצר את זמני ההמתנה באופן משמעותי.

התקנה קובעת כי לאחר 3 דקות המתנה, החברה מחוייבת להציע ללקוח אופציה להשארת הודעה או להמשך המתנה.

במידה והלקוח בחר להשאיר הודעה, על החברה לחזור אליו תוך 3 שעות, אלא אם מדובר בשעתיים לפני סיום יום העבודה ואז על החברה לחזור תוך 3 שעות מתחילת יום העבודה הבא.

במקרה והלקוח אינו עונה, על החברה להשאיר הודעה קולית או לשלוח הודעה כתובה על טווח השעות בו יחזרו אליו בפעם השנייה. אם הלקוח לא ענה בשנית, הכדור עובר לידיים שלו ועליו ליצור קשר מחדש עם החברה.

התקנה חלה על חברות הסלולר, מפעילים וירטואליים, חברות הכבלים והלווין, ספקיות האינטרנט והטלפון וכן על חברות הגז המים והחשמל. חלק מהחברות כבר מיישמות את התקנה ולא חיכו שתיכנס לתוקפה.


סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד תקשורת
הרשם לאתר כמהזה ותהנה ממערכת תזכורות לפני סיום מבצע וניוזלטר עם עדכוני מחירים

תגובות