דלג לתוכן
סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  מכשירי סלולר

איך מבטחים את הסמארטפון?

ככל שמתרבים הדגמים החדשים של הסמארטפונים, כך גם מתחדדת הדילמה שלנו אם לבטח אותם. בדיקה מיוחדת של "תכנית חיסכון" בשיתוף אתר "כמהזה?"

2 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה

איך מבטחים את הסמארטפון?

30.10.2012 אלון שני, תוכנית חיסכון בשיתוף אתר "כמה זה?"

ככל שמתרבים הדגמים החדשים של הסמארטפונים, כך גם מתחדדת הדילמה שלנו אם לבטח אותם. בדיקה מיוחדת של "תכנית חיסכון" בשיתוף אתר "כמהזה?" מגלה פערים של עשרות אחוזים בין המפעילות השונות. התמקדנו בדגמים הנפוצים והמבוקשים: בלאקברי, אייפון וסמסונג גלקסי

מעבר לצפייה באייטם כפי ששודר בתוכנית חיסכון

עלויות השירותים

חברת הסלולר תנאי השירות והאחריות לסמארטפונים כגון: בלאקברי 9900, אייפון 4 ומעלה או גלקסי S2 ומעלה
orange השירות ניתן למכשיר שנרכש מהחברה או למכשיר שנרכש באופן פרטי ובתנאי שהחברה משווקת אותו עלות שירות תיקונים בלבד לסמארטפונים: 29.90 שקל לחודש, עלות שירות תיקונים ואחריות מלאה לסמארטפונים: 79.90 שקל לחודש ללא התחייבות לשירות השתתפות עצמית: טוטאל – 1199 שקל, אובדן/גניבה: 1399 שקל
פלאפון   השירות ניתן רק למכשיר שנרכש מהחברה (לא ניתן לקבל שירות למכשיר שנרכש באופן פרטי) עלות שירות תיקונים ואחריות מלאה לסמאטרפונים: 49.90 שקל לחודש ללא התחייבות לשירות עלות כל תיקון: 49.90 שקלים השתתפות עצמית: 699 שקל לטוטאל ו-999 שקל לאובדן/גניבה
סלקום השירות ניתן למכשיר שנרכש מהחברה או למכשיר שנרכש באופן פרטי ובתנאי שהחברה משווקת אותו עלות שירות תיקונים ואחריות מלאה לגלקסי S2  ולבלאקברי 9900: 57.90 שקל לחודש. ללא התחייבות לשירות עלות שירות תיקונים בלבד לאייפון: התחייבות ל-4 חודשים, 44.90 שקל לחודש, עלות כל כניסה למעבדה: 39.90 שקלים אין אחריות במקרה של גניבה/אובדן/טוטאל השתתפות עצמית: כ-30%-35% ממחיר המכשיר בשוק באותה העת.
HOT מובייל השירות ניתן למכשיר שנרכש מהחברה או למכשיר שנרכש באופן פרטי ובתנאי שהחברה משווקת אותו אין שירות לבלאקברי. עלות שירות ואחריות מלאה לגלקסי/אייפון: 49 שקל לחודש ללא התחייבות לשירות השתתפות עצמית: 849 שקלים לטוטאל ו-1,099 שקלים לאובדן/גניבה

*המחירים הם לשנה. בתום השנה המחירים משתנים ועולים ב-10-20 שקלים בהתאם לחברה.

שירות תיקונים בחברות הום סלולר וברמי לוי תקשורת ניתן למכשירים שנרכשו מהחברות. ניתן לתקן תקלות שלא במסגרת האחריות יצרן בתוספת תשלום נקודתי בהתאם לתקלה ועלות התיקון שלה. בזמן התיקון הלקוח מקבל מכשיר חלופי.

חברת יו-פון מציעה שירות תיקונים בלבד (ללא תשלום חודשי , בין אם המכשיר נמכר אצלה ובין אם לא. אין שירות מורחב של אחריות במקרה של גניבה/טוטל/אובדן). עלות בדיקת מכשיר במקרה של תקלה: 79 שקלים. אם נדרש תיקון, עלות התיקון תקוזז מעלות הבדיקה. במידה ולא ניתן לתקן או לא נדרש תיקון – יש לשלם את עלות הבדיקה.

חברות 012 מובייל וגולן טלקום אינן מוכרות מכשירים ולא מציעות שירותי תיקונים ואחריות.

שימו לב, אצל חלק מהחברות עבור מכשירים פשוטים יותר – עלות השירות מוזלת הרבה יותר (כאן בדקנו סמארטפונים מהשורה הראשונה).

עוד חשוב לציין כי לכל מכשיר חדש שנרכש בין אם באופן פרטי או בחברת סלולר יש אחריות יצרן למשך שנה. אחריות יצרן כוללת תקלות שנגרמו כתוצאה מייצורו של המכשיר בלבד (כגון תקלות חשמליות שונות) ולא למשל אם הוא נפל ונשבר או נשפך עליו מים.

סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  מכשירי סלולר

תגובות