ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
איך מקפיאים שירותי תקשורת? כמה כסף זה חוסך לנו? ומהי התקופה המקסימלית להקפאה במהלך שנה? מדריך TheMarker ואתר כמהזה
11/7/12, רותי לוי, TheMarker ו"כמהזה?"
איך מקפיאים שירותי תקשורת? כמה כסף זה חוסך לנו? ומהי התקופה המקסימלית להקפאה במהלך שנה? מדריך TheMarker ואתר כמהזה
הקפאת שירותי תקשורת נועדה לתת מענה ללקוחות שנעדרים מביתם לתקופה ארוכה ומעוניינים לחסוך את התשלום החודשי הקבוע על שירותי הכבלים והלווין, הטלפון הקווי, הסלולר והאינטרנט.
אופציית ההקפאה נועדה כמובן לחסוך מהלקוח ניתוק מהשירות שכרוך באובדן מספר (במקרה של קו טלפון ביתי\ סלולר) והחזרת ציוד קצה (במקרה של שירותי טלוויזיה ואינטרנט), ובטרחה של חיבור מחדש שכרוכה בחתימת חוזה ולעיתים בהזמנת טכנאי.
הקפאת שירותים היא המלצה חשובה ללקוחות שנעדרים מביתם לתקופת זמן ארוכה, פוטנציאל החיסכון עשוי להגיע למאות שקלים בחודש היעדרות. אתרכמהזה להשוואת מחירי תקשורת בישראל בדק עבורנו את כל התנאים להקפאת שירותים בחברות התקשורת.
איך מקפיאים?
שיחת טלפון למוקד השירות של החברה המבוקשת. בהקפאה אין צורך בהגעת טכנאי והיא בהחלט שווה את זמני ההמתנה הארוכים מהרגיל שכן החיסכון משמעותי.
מהו מינימום זמן ההקפאה?
כמעט בכל חברות התקשורת התקופה המינימלית המאפשרת הקפאה הינה חודש מלא. בחברת HOT ניתן להקפיא מנוי גם לתקופה של שבועיים.
מה אומר החוק?
משרד התקשורת לא הסדיר תנאי הקפאה ולפיכך התנאים אינם זהים בין החברות וניתנות לשיקול דעתן. בעתיד הקרוב, המשרד מתכוון להסדיר זכות ההקפאה בתנאי הרישיון של החברות.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]