סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד חבילות סלולר

הופחתו הקנסות? זה הזמן להתמקח ולקבל הטבות

אם יש לכם כוח להמתין רבות לשירות הלקוחות - מומלץ לכם להודיע לחברות הסלולר שאתם מתכוונים להתנתק. זה ייצור עבורכם הזדמנות להתמקח ולעבור למסלולי שימור

הופחתו הקנסות? זה הזמן להתמקח ולקבל הטבות

10/02/11, ליאת נחום, ynet ו"כמהזה?"

בדקנו כיצד מגיבות חברות הסלולר לרפורמה בקנסות היציאה. המסקנה: אם יש לכם כוח להמתין רבות לשירות הלקוחות - מומלץ לכם להודיע להם שאתם מתכוונים להתנתק. זה ייצור עבורכם הזדמנות להתמקח ולעבור למסלולי שימור

ב-1 בפברואר, הופחתו משמעותית קנסות היציאה בסלולר ללקוחות חדשים וקיימים, במטרה להקל על המעבר בין החברות. התקנות החדשות, לפי תיקון לחוק ההסדרים 2011, הפחיתו את קנסות היציאה הכבדים ל-8% מממוצע החשבון החודשי של המנוי כפול מספר החודשים שנותרו לו עד תום תקופת ההסכם.

במידה ולקוח מתנתק ונשארו לו תשלומים על המכשיר, יתרת התשלומים אמורה להיגבות בתשלומים ולא בתשלום אחד כפי שנהגו החברות עד היום, אם כי, כפי שנחשף ב-ynet, פרטנר וסלקום לא ממש מאפשרות זאת ללקוחות ותיקים ודורשות מהם את יתרת התשלום על המכשיר בתשלום אחד.

בעזרת אתר "כמה זה?" בדקנו את תגובתן של החברות לתקנות החדשות. התקשרנו לכל אחת מחברות הסלולר כלקוח קיים שמעוניין להתנתק ולהלן התוצאות: בכל מוקדי החברות המתנו מעל 10 דקות ולעיתים עד 40 דקות למענה, דבר מתיש ומייאש. שנית, החברות אכן עומדות בתקנות הפחתת הקנסות. אז מה עוד? בכל החברות ניסו להניא אותנו מלהתנתק או לעבור חברה וצ'יפרו אותנו במסלולי שימור לקוחות והטבות.

החברות הסכימו להעביר אותנו למסלולים אחרים ללא תשלום דמי מעבר כפי שחלקן נהגו עד כה. מסקנה: זה הזמן שלכם להתמקח, לקבל הטבות ולעבור למסלולי שימור לקוחות ללא דמי מעבר. כאן חשוב לומר כי בתחילת השנה היו עליות ועדכוני מחירים של המסלולים, ועלות לדקה ללקוח פרטי עלתה מ- 50 אג' לדקה בממוצע לכ- 60-70 אג' לדקה, כאשר מן הסתם במסלולי השימור העלות לדקה נמוכה מכך.

סלקום

בשתי שיחות עבור שני לקוחות שונים, הנציגים היו אדיבים ונעימים. בשיחה הראשונה הופחת קנס היציאה של הלקוחה שבדקנו לכ-70 שקל במקום כ- 1,000 שקל. בנוסף הוצע צ'ופר ש"נהיה מרוצים" של 30 דקות חינם לחודש למשך 3 חודשים. בשיחה נוספת עבור אותה לקוחה קיבלנו צ'ופר נוסף של 50% הנחה מחבילת הודעות ה-SMS למשך חודשיים. בשיחה נוספת עבור לקוח אחר, הופחת קנס היציאה ל-176 שקל שנותרה לו עוד כשנה לסיום ההתחייבות, והוצע לנו מסלול שימור לקוחות עם מעבר אליו ללא תשלום דמי יציאה.

סלקום: מסלולי שימור לשני לקוחות

מה וכמה לקוח א' לקוח ב'
זמן המתנה למענה המוקד 10 דקות 15 דקות
ההטבות שקיבלנו 30 דקות שיחה חינם למשך 3 חודשים + 50% הנחה על חבילת ה-SMS למשך חודשיים מסלול שימור לקוחות בו יש שיחות חופשיות (עד אלף דקות) בתוך רשת סלקום, חבילת SMS בעלות 20 ש' עבור 200 הודעות

פלאפון

בשיחה עם הנציגה נאמר לנו כי אין תשלום קנס כיוון שללקוח נותר פחות מחודש לסיום ההתחייבות. יתרת התשלומים על המכשיר ימשיכו כסדרם (60 שקל לחודש). גם כאן קיבלנו הצעות למסלולי שימור לקוחות, בהם העלות לדקה של 49 אג'.

פלאפון: מסלולי שימור

זמן המתנה למוקד 21 דקות
ההטבות שקיבלנו בהתנתקות: המשך התשלומים על המכשיר, ואפס קנס למרות שנותר חודש לסיום ההתחייבות. במסלול שימור לקוחות: עלות לדקה היא 49 אגורות, בתשלום חודשי קבוע של 39.9 שקלים לחודש, הלקוח אינו מדבר הרבה ולכן עבורו החבילה משתלמת

פרטנר

בשיחה ראשונה למוקד, אכן הקנס הופחת. לגבי המכשיר, הנציגה טענה כי הלקוח יצטרך לשלם עבורו בתשלום אחד, ולא הוצע לנו מסלול שימור. בשיחה השנייה הציעו לנו מסלול שימור לקוחות.

פרטנר: מסלולי שימור לקוחות

מה וכמה לקוח א' לקוח ב'
זמן המתנה 26 דקות 40 דקות
ההטבות שקיבלנו לא הוצע מסלול שימור מסלול שימור לקוחות בו העלות לדקה היא 32 אג' ועלות ה-SMS היא 18 אג'

ההמלצה שלנו: גשו למרכז השירות או הרימו טלפון (למרות זמני ההמתנה המתישים) ואולי תוכלו להוזיל את החשבון שלכם ואם הקנס שלכם נמוך, גם לעבור חברה ביתר קלות.


סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד חבילות סלולר
הרשם לאתר כמהזה ותהנה ממערכת תזכורות לפני סיום מבצע וניוזלטר עם עדכוני מחירים

תגובות