ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
התוכניות החדשות של מירס - מיועדות למגזר החרדי בלבד, ומשקפות הנחה של עשרות אחוזים לעומת תוכניות מקבילות לשאר המגזר הפרטי.
20/1/11, אמיתי זיו, TheMarker בשיתוף "כמהזה?"
התוכניות החדשות של מירס - שהושקו בתגובה לשיווק האגרסיבי של סלקום - מיועדות למגזר החרדי בלבד, ומשקפות הנחה של עשרות אחוזים לעומת תוכניות מקבילות לשאר המגזר הפרטי.
>> אחרי שסלקום פתחה במלחמת מחירים במגזר החרדי - מירס משיבה מלחמה. החברה הוציאה תוכנית סלולרית חדשה ואטרקטיבית במיוחד ללקוחות חרדים בלבד - כך עולה מאתר "כמה זה?".
התוכנית החדשה עולה 119 שקל לחודש וכוללת 1,500 דקות שיחה לחודש לכל יעד, סלולרי וקווי, הן בקומות הכשרות (קווים כשרים) והן לשאר הציבור. בניצול מלא של החבילה, מחיר דקת השיחה הוא 8 אגורות לדקה. בנוסף, הלקוח מקבל במסגרת המחיר גם 200 דקות שיחה של ווקי-טוקי כשר ברשת מירס. זהו מחיר תחרותי מאוד שמתאפשר רק עקב הורדת הקישוריות שחלה בתחילת החודש.
לחילופין, החברה מציעה לחרדים תוכנית בעלות של 49 שקל לחודש, שבה 1,800 דקות שיחה ליעדים נייחים וכשרים, וכל דקת שיחה ליעד סלולרי רגיל עולה 25 אגורות לדקה - הרבה פחות ממה שמשלם לקוח שאינו חרדי.
לפי ליאת נחום מאתר "כמה זה?" "חבילות למגזר החרדי תמיד היו אטרקטיביות יותר בהשוואה לחבילות ללקוחות הפרטיים, ולרוב כללו דקות חינם לנייחים ולקומות הכשרות, כאשר כאן לדוגמה, מירס מציעה דקות חינם רבות לכל היעדים - כולם בלי הגבלה לנייחים או לקומות הכשרות".
מירס פנתה לפני שבוע וחצי למשרד התקשורת בתלונה על התוכניות של סלקום לחרדים, בטענה כי הופנו כנגד לקוחות מירס. מירס האשימה את סלקום בתמחור טורפני ומחירי היצף. במשרד התקשורת בודקים האם סלקום פעלה בהתאם לתנאי הרישיון שלה.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]