דלג לתוכן
סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  טלוויזיה

ההתחייבות לכבלים וללווין תוגבל לשנה וחצי

בשורה טובה לצרכנים: ההתחייבות לחברת הכבלים והלוויין תוגבל לשנה וחצי בלבד

1 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה

בשורה טובה לצרכנים: ההתחייבות לחברת הכבלים והלוויין תוגבל לשנה וחצי בלבד!

08/11/10, מערכת "כמהזה" 

מועצת הכבלים והלוויין החליטה להגביל את משך תקופת ההתחייבות המקסימאלית לשנה וחצי. אז אם אתם בדרך לחתום על עסקת טלוויזיה עם HOT או yes, חכו עד סוף החודש, אז תכנס ההגבלה לתוקף.

עד היום יכלו חברות הכבלים והלוויין לקשור אותנו אליהן למשך שלוש שנים, אם בעסקת טלוויזיה רגילה ואם בעסקת טריפל, הכוללת גם שירותי טלפון קווי ואינטרנט. התחייבות לתקופה ארוכה הקשתה מאוד על הצרכנים לעבור מחברה לחברה, וכבלה אותם לתשלום חודשי קבוע גם כאשר הייתה ירידת מחירים או הוצעו מבצעים אטרקטיביים יותר.

כעת, יוכלו הצרכנים לבחון מחדש את הישארותם בחברה לאחר 18 חודשי התחייבות בלבד. בנוסף לכך, מחייבת המועצה את חברות הכבלים והלוויין ליצור חפיפה בין תקופות ההתחייבות של המנוי לשירותיהן השונים (כגון: שירותי טלפוניה, שירותי אינטרנט ושירותי טלוויזיה), כך שתוקף ההתחייבות עבור כל השירותים יפקע בו זמנית, במועד אחד.

התיקון המבורך הינו חלק ממגמה אשר מעודדת את התחרות בתחום צריכת התקשורת בישראל. משרד התקשורת יצא לאחרונה עם שורה ארוכה של תיקונים אשר מטרתם לעודד את התחרות ולשפר את מעמדו של הצרכן מול חברות התקשורת. רפורמה דומה לרפורמה הנוכחית התרחשה בתחום הסלולר לפני זמן לא רב, במהלכה קוצרה תקופת ההתחייבות לחברות הסלולר מ-36 חודשים ל-18 חודשים, לרווחת הצרכנים.

יו"ר המועצה ניצן חן: "כולי תקווה כי כתוצאה ממהלך זה, רמת השירות תעלה, המוצרים ישתפרו, והצרכנים שכושר המיקוח שלהם יגבר, יצאו נשכרים".

סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  טלוויזיה

תגובות