דלג לתוכן
סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  חבילות סלולר

האם יקוצרו זמני המענה במוקדי שירות הלקוחות?

חוק חדש אמור לפתור את בעיית זמני ההמתנה הארוכים בחלק ממוקדי השירות של חברות התקשורת. ערוץ 10 בשיתוף אתר "כמהזה?", אסף את כל הפרטים

1 דקות קריאה כותב: מערכת כמהזה

האם יקוצרו זמני המענה במוקדי שירות הלקוחות?

26/5/10, נגה ניר-נאמן, 5 עם רפי רשף, ערוץ 10 ו"כמהזה?"

בעקבות הצעת חוק של ועדת הכלכלה, נראה כי בקרוב ייחקק חוק אשר יגדיר את זמן ההמתנה המקסימאלי שתמתינו כאשר תתקשרו למוקדי שירות הלקוחות של החברות השונות. לפי החוק החדש החברות יהיו מחויבות לענות לכם תוך 3 דקות המתנה, או להעבירכם למוקד קבלת הודעות ולחזור אליכם תוך לכל היותר 3 שעות מרגע קבלת ההודעה. החוק ייאכף באמצעות קנסות שיוטלו על חברות שיחרגו מזמנים אלה.

החוק החדש אמור לפתור בעיה שקיימת בחלק מהחברות של זמני המתנה ארוכים מאוד במוקדי שירות הלקוחות. ערוץ 10 בשיתוף אתר "כמהזה?", אסף את כל הפרטים: לכתבתה המלאה של נגה ניר-נאמן כפי ששודרה בתוכניתו של רפי רשף, לחץ כאן (הכתבה מדקה 27:30 עד דקה 31:30).

סקירה זו הינה מארכיון ואינה עדכנית. לסקירות עדכניות עבור לעמוד  חבילות סלולר

תגובות