ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
ערוץ 2 ו-TheMarker בשיתוף "כמהזה?", אספו עבורכם פטנטים שמקצרים משמעותית את זמני ההמתנה הטלפונית לנציגי שירות הלקוחות.
איך חוסכים זמן בהמתנה לנציג שירות? ערוץ 2 ועיתון דה מארקר בשיתוף אתר "כמה זה?" בדק קיצורי דרך לנציגי שירות הלקוחות הטלפוניים של חברות שונות. הבדיקה התבצעה בשעות הצהריים, בהן המוקדים עמוסים וזמני ההמתנה מתארכים - ומצא שהקיצור חוסך 50 שניות עד 6 דקות.
אז מה עושים? מתקשרים למוקד הרצוי, וברגע שהקריינית מתחילה לדבר - קוטעים אותה בלחיצה על המקש המתאים (ראה טבלה), מחכים לשמוע את הקול שוב, ושוב קוטעים - עד לקבלת הנציג. להלן הקיצורים היעילים וההשוואה בין זמן המתנה באמצעות הקיצור לזמן הרגיל.
הבדיקה התבצעה בתאריך 1.12.2008
*שימו לב, מתגובות שקיבלנו, השיטה אינה עובדת מכל טלפון.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]