ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
יצאנו לבדוק את מסלולי בנק הדקות שמציעות חברות הסלולר. מי הכי זולה? אצל מי השירות הכי טוב? וכמה עולה דקה?
עודכן ביולי 2008
בדקנו אצל חברות הסלולר: אורנג', סלקום, ופלאפון, כמה עולות חבילות "בנק דקות" למדברים 200 דקות, 500 דקות ו- 1000 דקות.
מסלולי בנק דקות הם לאו דווקא המסלולים המשתלמים ביותר, אך הם פופולאריים וקיימים אצל רוב חברות הסלולארי ולכן מאפשרים השוואה.
המחירים בטבלאות הם רק בניצול מלא של הדקות בחבילה אחרת המחיר לדקה יקר יותר מהרשום בטבלה.
חברות הסלולר דוחפות את הלקוח לבחור במסלולי בנק דקות, מפני שהן מעדיפות לדעת מראש על סכום תשלום מינימאלי מהלקוח בחודש. כדאי לבדוק האם אתם שייכים למגזר מסוים (חיילים, ארגונים גדולים, סטודנטים וכדומה) אשר מקבל הנחה.
על מנת לדעת אם מסלול בנק דקות מתאים לכם, כדאי לבדוק ממוצע חשבוניות במשך 3 חודשים אחורה, כדי לבדוק ממוצע דקות דיבור בחודש.
לאחר התחייבות למסלול בנק דקות, כדאי לבדוק אחת לכמה חודשים האם המסלול מתאים לדפוסי השימוש ולבדוק אופציות אחרות שמוצעות בחברה. החברות מאפשרות מעבר בין מסלולי בנק הדקות. אולם, אם תחליטו להוריד את כמות הדקות בחודש, ייתכן ולא תזוכו בגין המכשיר (תנאי סף).
מספר דקות | אורנג' | סלקום | פלאפון | מחיר לדקה בחבילה הכי זולה |
---|---|---|---|---|
200 | 109 ₪ מחיר לדקה: 54 אג' | 90 ₪ + 19.90 ש"ח דמי מנוי. מחיר לדקה: 54 אג' | לא קיים מסלול של 200 דקות. 179 ₪ ל- 300 דקות. 59 אג' לדקה | 54 אג', אורנג' וסלקום. |
500 | 269 ₪ מחיר לדקה: 53 אג' | 247 ₪ + 19.90₪ דמי מנוי. מחיר לדקה: 53 אג'. | 275 ₪ מחיר לדקה: 0.55 אג' | 53 אג', אורנג' וסלקום. |
1000 | 499 ₪ מחיר לדקה: 50 אג' | 365 ₪ מחיר לדקה: 36 אג' | 499 ₪ מחיר לדקה: 0.50 אג' | 36 אג' סלקום |
בחברת אורנג' המסלולים הינם ללא התחייבות, בשאר החברות המסלולים בהתחייבות למשך 18 חודשים.
בחברת פלאפון לא ניתן לקבל בנק דקות של 200 דקות, אלא של 300 דקות, אך העלות לדקה הינה 59 אג', כלומר, מחיר גבוה מזה של חברות אורנג' וסלקום.
דרך נציג שטח (המגיע לבית הלקוח) של חברת פלאפון השגנו את המסלול האטרקטיבי הבא:
280 דקות ב- 129 ₪. עלות לדקה: 46 אג'.
בחבילות של חברת מירס לא ניתן לכמת עלות לדקה, מכיוון שהחבילות כוללות גם שיחות לווקי טוקי, שיחות ליעדים נבחרים, sms ועלות מכשיר.
אורנג'- מענה מהיר במוקד המכירות, יחס אדיב ונתינת מידע מפורט ומקיף.
סלקום- ענו לאחר זמן המתנה ממושך (יותר מ-10 דקות) אך סיפקו מידע מפורט ומקיף.
פלאפון- מענה טעון שיפור, בהתחלה השיחות נותקו. העבירו אותנו ממוקד המכירה לשירות הלקוחות וחוזר חלילה, בטענה שהם אינם יכולים לתת מידע אלא אם נרכוש מכשיר. אח"כ ביקשו שנגיע למוקד מכירות.
כל המסלולים מבוססים ע"פ חיוב לפי שנייה.
המסלולים מיועדים ללקוחות פרטיים.
לא ניתן לצבור דקות שלא נוצלו לחודשים הבאים.
אין זיכויים עבור דקות שלא נוצלו במהלך החודש.
במידה וחורגים מהדקות הכלולות- תעריף ההמשך לדקת שיחה מתייקר ולא אטרקטיבי.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]