
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
חברת נטלי מספקת שירות לחצן מצוקה המחובר למוקד הפועל 24/7, ולצד זה מעטפת כוללת של שירותים רפואיים וחברתיים שמאפשרים לגור בבית גם בגיל מבוגר מאוד. אלו שירותים מציעה נטלי, למי הם מתאימים, וכמה זה עולה?
אחד משירותי הרפואה הביתית שנטלי מוכרת בהם במיוחד, הם לחצני המצוקה. היתרון שבהם הוא שבמצבי חירום לא צריך להתקשר למוקד מסוים, לבזבז זמן יקר על לזכור מספר של מוקד חירום, ואפילו לא צריך לדבר - רק ללחוץ על הכפתור. קיימות מספר טכנולוגיות כמו טלפון רגיל, לחצן נייח, לחצן נייד, משדרי מצוקה, מערכות סלולריות, ועוד.
ניסיון ומיומנות: חברת נטלי פועלת כבר יותר מ-30 שנה, היא מעסיקה אלפי עובדים בכל הארץ שמתוכם מאות אנשי רפואה. לאורך שנות פעילותה למדה החברה מהם הצרכים השונים והמשתנים של לקוחותיה, כך שיש לנטלי את היכולת להציע מגוון גדול של שירותים ולבצע התאמות אישיות.
קיצור משמעותי של זמנים במצבי חירום: תגובה מהירה היא תמיד חשובה, אך במצבי חירום היא קריטית ויכולה להיות הבדל בין חיים למוות. על פי בדיקה שעשתה נטלי, אנשים נוטים להתלבט כשלוש שעות לפני שהם מזעיקים עזרה. מהרגע שהם יוצרים קשר עם מוקדי החירום חולפת עוד רבע שעה להזנקת אמבולנס או רופא, ועוד יותר משעתיים חולפות בזמן טיפול בבית, פינוי מהבית, והמתנה לטיפול מתאים. לעומת זאת, לקוחות נטלי מתלבטים חצי שעה בלבד לפני הזעקת עזרה ממוקד החירום של החברה, ובתוך רבע שעה מגיע צוות טיפול ביתי.
צי ניידות טיפול נמרץ: נטלי מחזיקה במספר ניידות טיפול נמרץ. עבור לקוחות שנמצאים מחוץ לאזורי הכיסוי יוזעקו ניידות מד"א ללא תשלום. מדי שנה מבצע מוקד החירום של נטלי עשרות אלפי הזנקות אמבולנס. הניידות של נטלי מצוידות במכשור רפואי מתקדם והן פועלות באישור ובפיקוח משרד הבריאות. בכל ניידת שלושה אנשי צוות - רופא, פרמדיק וחובש רפואת חירום שהוא גם נהג האמבולנס. הצוות הרפואי של נטלי עובר הדרכות, הכשרות והשתלמויות כדי להישאר מעודכנים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. ניידות נטלי מסוגלות לבצע גם העברות מסובכות ורגישות מבחינה רפואית.
עלות השירות של נטלי משתנה על פי חבילת השירותים. החבילה הבסיסית עולה מאות בודדות, וניתן להרחיב את השירותים בהתאם לצורך. חלק מהביטוחים המשלימים של קופות החולים מציעות הטבות, כמו הארכת תקופת המינוי, או מינוי בהשתתפות עצמית נמוכה בהתאם להשתייכות לקבוצות הסיכון. אם ברשותכם ביטוח בריאות פרטי, כדאי לבדוק את תנאי הפוליסה, ייתכן שתהיו זכאים להשתתפות עצמית ולהחזרים. הנה כמה דוגמאות לזכאויות שירותי רפואה ביתית של נטלי מקופות החולים:
קופת חולים כללית: השאלת מכשיר לופ רקורדר בהפניית רופא מטפל. המכשיר ניתן לעמיתי הקופה בביטוח כללית מושלם שזקוקים לניטור קצב לב, בהשתתפות עצמית של 180 שקלים לחודש.
קופת חולים מכבי: כל מבוטחי מכבי לאחר אוטם שריר הלב, ניתוח לב, או סובלים מהפרעות משמעותיות בקצב הלב, זכאים לשלושה חודשי מינוי בסיסי בהשתתפות עצמית של 38 שקלים לכל התקופה. מבוטחי מגן זהב זכאים בנוסף למינוי לשירות קרדיוביפר לתשעה חודשים. ניתן להאריך את הזכאות בשנה נוספת, בהמלצת קרדיולוג. מבוטחי מכבי שלי מגיל 45 ומעלה בסיכון למחלות לב זכאים למינוי בהשתתפות עצמית ללא הגבלת זמן.
קופת חולים לאומית: מבוטחי לאומית יכולים להזמין שירותי רפואה ביתית של נטלי בשעות שבהן המרכזים הרפואיים סגורים, בימי חול מ-19:00 עד 07:00 וביום שישי וערבי חג מ-14:00 עד יום ראשון או למחרת החג ב-07:00. לקוחות הקופה זכאים גם לשירותי קרדיוביפר בהנחה.
קופת חולים מאוחדת: מבוטחי מאוחדת יכולים להזמין במסגרת שירותי רפואה ביתית של נטלי רופא עד הבית בכל שעות היממה. במקרה של הזמנת רופא כשהמרפאות פתוחות חלה השתתפות עצמית בגובה 125 שקלים, כשהן סגורות - 148 שקלים, וללא השתתפות עצמית בשבתות וחגים.
חוץ מלחצן המצוקה, חברת נטלי מציעה גם מספר מוצרים משלימים, שניתנים להזמנה כשירות נוסף על מגוון השירותים הקיימים.
שעון חכם סלולרי- שעון חכם המשמש גם כלחצן מצוקה ונועד לשימוש מחוץ לבית. השעון הוא דיגיטלי, נוח וקל לתפעול, כולל תפריט בעברית ועמידות בפני מים. השעון מחובר ישירות למוקד החירום והסיוע של נטלי שמאויש 24/7. השעון תומך מיקום מבוסס GPS ו/או WIFI, כך שבעת הצורך השעון מאפשר איתור מיקום בזמן אמת ושליחת כוחות הצלה אל המנוי.
מערכת הבית הבטוח- מערכת ביתית חכמה שמאפשרת השגחה מרחוק ושליחת התרעה אוטומטית למוקד החירום של נטלי הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ההתרעה נשלחת במקרים של זיהוי אי תנועה/ מצבי מצוקה. המערכת כוללת לחצני מצוקה, גלאי תנועה וחיישנים שפרושים בביתכם למטרת זיהוי מצבי מצוקה או מצבי אי תנועה. כלל המוצרים הנכללים הם: משדר קיר (שירותים/ מקלחת), חיישני תנועה, גלאי סגירה/ פתיחה (לדלת הכניסה), משדר מגבר שמע, לחצן מצוקה ליד (שעון), רכזת סלולרית (הכוללת כרטיס SIM, בעלת לחצן מצוקה).
חברת נטלי מספקת מגוון שירותים רפואיים כמו מנוי למוקד לחצן מצוקה, רופאים וביקורי בית, בדיקה קלינית, עזרה רפואית ראשונית, מתן טיפול תרופתי עד הגעה לרופא המשפחה או בית המרקחת, והפניה למיון במידת הצורך, מוקד טלפוני לייעוץ רפואי, הזנקת אמבולנס, מעבדה עד הבית, ושירותים לא רפואיים כמו סייר ביטחון, בעלי מקצוע בחירום שירות תיקונים בסיסיים, וידיד טלפוני.
חברת נטלי פועלת כבר יותר מ-30 שנה, היא מעסיקה אלפי עובדים בכל הארץ שמתוכם מאות אנשי רפואה. למוקד החירום של נטלי מבצע מדי שנה עשרות אלפי הזנקות אמבולנס. הניידות של נטלי מצוידות במכשור רפואי מתקדם ומופעלות על ידי שלושה אנשי צוות - רופא, פרמדיק וחובש רפואת חירום שהוא גם נהג האמבולנס.
לאחר יצירת קשר עם המוקד מתבצע אבחון ראשוני. אם נקבע צורך בסיוע רפואי, ניידת טיפול נמרץ מוזנקת לבית הלקוח. מוקד נטלי מעדכן בזמן אמת את צוות הניידת בכל המידע הרלוונטי. הצוות הרפואי מעניק שירותי רפואה ביתית. אם מתבצע פינוי לבית החולים, נטלי מעבירה את המידע ישירות לבית החולים על מנת לקצר תהליכים ולקבל טיפול מהיר יותר
העלויות משתנות בהתאם לסוג החבילה, ומתחילות במאות בודדות עבור החבילה הבסיסית. חלק מקופות החולים מציעות מינוי בהשתתפות עצמית לאוכלוסיות בסיכון. לבעלי ביטוחים פרטיים יכולים לבדוק את תנאי הפוליסה.
מלבד ללחצן המצוקה, חברת נטלי מספקת שירותים ומוצרים נוספים שניתן להזמין אותם ביחד עם השירותים הקיימים או בנפרד, למשל: שעון חכם סלולרי ומערכת הבית הבטוח.
בלי להקליד מספר טלפון, בלי לעבור במערכת ניתוב שיחות שמבזבזת זמן יקר, לחצן מצוקה בבית או צמיד מצוקה על היד מאפשר לקרוא לעזרה במקרה של נפילה או מצב...
לחצן מצוקה לקשישים- למה כדאי שיהיה לכם את השירות, כמה זה עולה, מה ההבדל בין לחצן מצוקה סטטי לשעון מצוקה, באילו מקרים השירות מסובסד, השוואת מחירי...
מה עושים בעת מצב חירום ברכב? לחצן יעודי לרכב נותן מענה ואף מסייע בהצלחת חיים. באילו מצבים ניתן להשתמש במערכת, אילו חברות מציעות לחצני מצוקה לרכב, כמה...
תחום לחצני המצוקה עבר שיפור ניכר בשנים האחרונות, והיום אפשר ללכת איתו לכל מקום בבית ובחוץ. לחצני מצוקה ניידים כוללים שעון מצוקה, צמיד מצוקה, ואפילו...
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]