ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
חברת "מגן" מתמחה במימוש זכויות בביטוח הסיעודי אל מול חברות הביטוח, ומעניקה ליווי מקצועי למבוטחי חברות הביטוח וקופות החולים בפוליסות ביטוח סיעודי אשר חוו התדרדרות במצבם הבריאותי והפכו לסיעודיים במטרה לסייע להם לממש את זכויותיהם במהירות, ביעילות ותוך שמירה על כבודם.
חברת מגן פיתחה שיטה סדורה המסייעת ללקוחותיה להגדיל באופן ניכר את הסיכוי לזכות בתביעת הסיעוד ולקבל את כספם תוך שבועות ספורים. החברה נותנת מענה לכל תושב או תושבת ישראל אשר מבוטחים בפוליסת ביטוח סיעודי והגיעו למצב סיעודי עקב סיבות שונות – טראומה, מחלה או התדרדרות במצב הבריאותי בעקבות הזקנה – ולכן זקוקים להטבות מגוונות ביניהן הטבות כספיות ושירותים משלימים, אשר ייסעו להם להמשיך לחיות בכבוד בסביבת מגוריהם האהובה והמוכרת.
פוליסת הביטוח הסיעודי מטעם חברת הביטוח נחתמת בהתאם לתנאים שנקבעו מראש – בין אם מדובר על פוליסת ביטוח אישית ופרטית שנעשתה אל מול חברות הביטוח במישרין ובין אם מדובר על פוליסת ביטוח שנעשתה דרך קופות החולים או המעסיק. כאשר מבוטח בפוליסת ביטוח סיעודי מגיע למצב סיעודי מסיבות שונות – הוא זכאי לתבוע את זכויותיו ולזכות בגמלה כספית, שתבטיח את עתידו.
תיאום פגישה ראשונית – לאחר שתמלאו פרטים בטופס מעלה, נציג שירות מטעם חברת מגן ייצור אתכם קשר טלפוני ויתאם עבורכם פגישה עם מומחה מהחברה. יש לציין שהפגישה אינה כרוכה בעלות או בהתחייבות מצדכם.
פגישה בבית החולה הסיעודי– בשלב זה נציג מומחה מטעם מגן יגיע לבית החולה על מנת לשמוע אודות המצב ממקור ראשון, הנציג יבחן את התיק הרפואי, את הטענות שהחולה וקרוביו מעלים בעקבות המקרה הסיעודי, תבוצע מטעם נציג חברת מגן חוות דעת והדרכה פרטנית הנוגעת לפרטי המקרה הספציפי, שלאחריה יחתים אתכם על הסכם התקשרות.
בניית התיק הרפואי- זהו השלב בו המומחים של "מגן" פועלים כדי להבטיח שהתיק הרפואי מאורגן באופן המסביר באופן המעמיק והענייני ביותר את המקרה הביטוחי. בשלב יש להיזהר ממהמורות שטמונות בפוליסת הביטוח, לדקדק במילוי ההצהרות ולהפנות לגורמים רפואיים אשר יסייעו בקבלת האישורים הפרטניים על מנת להוכיח את המקרה. בסיום שלב זה מגן יגישו את התיק הרפואי לחברת הביטוח.
הדרכה לקראת הבדיקה הרפואית מטעם חברת הביטוח– כחלק מהליך התביעה צפויה להתקיים בדיקה להערכת כשירות תפקודית על פי מבחן ה-ADL. הבדיקה נערכת על ידי רופא או אחות מטעם חברת הביטוח ומטרתה לבחון האם הטענות למקרה הביטוחי תואמת את המציאות בפועל. לבדיקה זו יש משקל רב והיא משפיעה על גובה הסיוע הכספי שיאושר. כדי להבטיח הצלחה בבדיקה בתנאים המיטביים ביותר, חשוב להיערך אליה בהתאם, לכן חברת מגן מומחים מדריכה ומכווינה את לקוחותיה גם בשלב זה במטרה למנוע נפילה בבדיקה של חברת הביטוח, תהליך זה משמעותי, חוסך עוגמת נפש ופגיעה בכבודכם.
מעקב אחר התביעה– חלק מהשירות של מגן סיעודי כולל מעקב אחרי תביעת ביטוח סיעודי ועדכון הלקוח בכל התקדמות. אם התביעה תאושר - תקבלו את כספיכם תוך מספר שבועות אל חשבון הבנק שמסרתם בכתב התביעה, ואם התביעה נדחתה מגן יגישו ערר בשמכם, וימשיכו להעלות טענות ענייניות להוכחת המקרה הביטוחי.
קבלת התשלום לחשבונכם– לאחר אישור התביעה אתם צפויים לקבל תשלום תוך זמן קצר (בהתאם לתנאי הפוליסה), כאשר סכום התשלום נחלק לשני חלקים: הראשון – גמול כספי, אשר מוענק לחולה הסיעודי מדי חודש בחודשו, והשני – הוא סכום כספי הניתן כנגד קבלות עבור עזרים ומוצרים שיקומיים – שמרו קבלות אלו וכל הוצאה אחרת הקשורה לטיפול הרפואי בכם.
ההתקשרות עם חברת מגן מומחים נעשית על סמך הצלחה בלבד. אין גבייה של תשלום על השירות אלא רק במקרה וזכיתם בתביעה. ניסיונם הרב של מגן מומחים והשיטה הסדורה שפיתחו הביאו לכך ש -85% מהחולים הסיעודיים שמגישים תביעות דרכם זוכים להצלחה יתרה. מגן נלחמים עבור לקוחותיהם עד האישור, בין אם זו הפעם הראשונה שתגישו את תביעת הסיעוד ובין אם כבר נדחיתם בעבר.
משך התהליך משתנה ותלוי במורכבות המקרה, יחד עם זאת ברוב המקרים החולים הסיעודיים שפונים אל חברת מגן לסיוע במימוש זכויות - זוכים בכספם תוך שבועות ספורים.
אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס מטה – ההתקשרות הראשונית עם מגן מומחים נעשית ללא כל עלות או התחייבות מצדכם. נציגי חברת מגן מציעים שירות מהיר, יעיל, מקצועי המותאם לכם ולמצבכם.
אחוזי הצלחה גבוהים אודות לשיטה ולניסיון - מחצית מתביעות הסיעוד המוגשות מדי שנה לחברות הביטוח נדחות על הסף מסיבות שונות ומרחיקות את הסיכויים לזכות בכספים שמגיעים לחולה הסיעודי, ששילם במשך שנים ארוכות על פוליסה שאמורה לשרת אותו בדיוק בזמן שהוא זקוק לה.
למרבה הצער לחברת הביטוח יש סיבות רבות לדחות את התביעה וכל עוד יש בכוחה לנמק את דחייתה באופן ענייני יהיה קשה מאוד להוכיח שטעתה. מצב זה מביא לכך שרבים שעדיין משלמים את תשלומי הביטוח הסיעודי נמנעים מלתבוע את זכויותיהם מחשש לפגיעה בכבודם ומחשש שהדחייה רק תרע את סיכוייהם לזכות בעתיד.
לחברת "מגן" יש שיטה סדורה המביאה ל-85% הצלחה בהגשת התביעה הראשונית ולקידום התביעה "במסלול המהיר" אל מול חברות הביטוח. ניסיונם הרב בליווי עשרות אלפי חולים סיעודיים בתיקי מגן ביטוח סיעודי לאורך השנים מסייע רבות להצלחה זו.
ליווי מראשית התהליך ועד סופו– חברת מגן מלווה אתכם משלב ההתקשרות הראשונית ועד שלב האישור הסופי. גם אם נחלתם כישלון בעבר והתביעה הקודמת מהווה מכשלה לאישור תביעה עתידית.
רגישות מרבית– במגן ערים למצבכם, פוגשים אתכם בביתכם, מדריכים אתכם בהתאמה למאפיינים האישיים ודואגים להכין אתכם באופן מיטבי לבדיקה הרפואית.
יסודיים ודקדקנים– לחברת מגן מומחים ביקורת ובדיקה של כל פרט הנוגע לבניית התיק האישי שלכם, כלומר מתבצע ייעוץ מוקפד עם רופאים ומומחים מטעמנו במטרה להבנות את התיק הרפואי על הצד הטוב ביותר.
מייצגים אתכם אל מול חברות הביטוח– מגן מציעים להיות מגן עבורכם, כמעין מגן סיעודי או ליתר דיוק מגן ביטוח סיעודי, אל מול חברות הביטוח וכל ההתנהלות מולם נעשית דרך מגן בשקיפות מלאה לאורך כל שלבי התהליך.
סדר בתיק הרפואי– מגן מסייעת בבירוקרטיה, ממלאת את הטפסים, מספקת הדרכה ומסייעת בהגשת כל מה שצריך כך שהתביעה מתקבלת בשלמותה כדי להבטיח שתקבלו את הסכום הכספי המלא המגיע לכם.
תשלום רק במקרה של הצלחה– התשלום הינו במודל המבוסס על הצלחה בלבד, וזאת כיוון שהשיטה הוכיחה את הצלחתה כבר עשרות אלפי פעמים. לא זכיתם – לא שילמתם.
טיפול גם בתביעות שנדחו בעבר– דחיות קודמות אינן מהוות סופו של התהליך וכיום ניתן להגיש ערעור תוך 60 ימים מקבלת התשובה. מגן יגישו עבורכם את הערעור לאחר בחינת הסיבות לדחיית התביעה ויבנו עבורכם תיק רפואי חדש במטרה לסייע לכם לממש את מלוא זכויותיכם בביטוח הסיעודי.
חברת "מגן" ממוקמת בבני ברק אך נותנת שירותים לכל מבוטחי הביטוח הסיעודי תושבי ישראל מכל חלקי הארץ.
מגן מומחים מלווה את לקוחותיה מהשלבים הראשונים במימוש הזכויות בביטוח הסיעודי עד לזכייה המיוחלת ושירותיה כוללים: הבניית תיק סיעודי, ליווי והכוונה מקדימים כחלק מהעריכות לבדיקת הכשירות מטעם חברת הביטוח, מעקב אחר תהליך אישור התביעה והגשת ערר – אם התביעה לא אושרה.
בעוד שמחצית מהתביעות הסיעודיות נדחות מדי שנה, אחוזי ההצלחה של מגן מומחים עומדת מעל 85.
מטרת הליווי הינה להבטיח שהבקשה למימוש זכויות בביטוח הסיעודי מוגשת באופן המקצועי והענייני ביותר ומוכיחה את המקרה הביטוחי. החברה מעניקה סיוע מקצועי במילוי טופסי התביעה, מכווניה בנוגע לאיסוף הניירת ולהפקת האישורים הרפואיים בהם כלולים הסעיפים הנכונים להוכחת המקרה הביטוחי. החברה מדריכה את החולה הסיעודי ומכינה אותו לבדיקת הערכת התפקוד (מבחן ה-ADL) שנערך בביתו על ידי נציג רפואי מטעם חברת הביטוח. ולסיום החברה עוקבת אחר שלבי האישור של התביעה ואם נדרש הדבר מגישה בקשת ערר.
השירות מתבסס על הצלחה בלבד: לא זכית – לא שילמת.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]