ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]
שחל מציעה שירותי טלרפואה (רפואה מרחוק), רופאים ואחיות עד הבית, ניטור ואבחון בעיות לב, שירותי חירום, והזנקת ניידת שחל מיד כשיש בכך צורך.
שחל היא אחת מחברות שירותי הרפואה הביתית הוותיקות והמנוסות בישראל שמעניקה שירותי לעשרות אלפי לקוחות כבר 34 שנים. עם מוקד טלפוני רפואי שעובד 365 ימים בשנה 24 שעות ביממה, לקוחות שחל יכולים לישון בראש שקט ולדעת שברגע שקורה משהו - תמיד יהיה מי שיענה וייתן פתרון מיידי. שירותי רפואה ביתית של שחל כוללים טלרפואה (רפואה מרחוק), רופאים ואחיות עד הבית, שירותי חירום ומצוקה, ניטור ואבחון בעיות לב, והזנקת ניידת שחל באופן מיידי אם יש צורך בכך.
טלרפואה: תחום ההתמחות העיקרי של שחל הוא אבחון ומעקב קרדיאלי מבית המנוי למוקד. שחל מספקת למנויים מכשור טלרפואי מהמתקדמים בעולם, מה שהופך את האבחון מהבית לפשוט וידידותי. באופן הזה הצוות הרפואי יכול לנהל מעקב שוטף אחרי מצבו של המנוי, בארץ או בעולם.
מוקד 24 שעות ביממה: המוקד הרפואי של שחל מאויש בכל ימות השנה ובכל שעה בצוות רפואי מקצועי ומיומן. הרופאים והאחיות במוקד עברו הכשרה מיוחדת בטלרפואה. באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות במוקד ובבית, הצוות הרפואי יכול לאבחן מרחוק, לקרוא נתונים ולתת תשובה מיידית בכל רגע נתון.
אי ספיקת לב: שירות שחל אי ספיקת לב מזהה חריגה בנתונים של המטופל או המטפלת ויוזם שיחה על ידי הצוות כדי לוודא שהמטופלים חשים טוב. אם המטופלים חשים ברע, ניתן ייעוץ חירום לטיפול מהיר.
שחל עולמי: שירותי רפואה מרחוק של שחל ניתנים גם בנסיעות לחו"ל. חולי לב ובעלי עבר של שבץ מוחי חוששים מנסיעות לחו"ל מסיבות רפואיות. המכשור המתקדם של שחל, הרשומה הרפואית האלקטרונית, והיכולת להתקשר למוקד מכל מקום בכל זמן הופכים את הנסיעה להרבה יותר רגועה.
שחל מספקת למנוייה מכשיר אק"ג מתקדם לניטור הלב מרחוק. מדובר במכשיר קטן וקל משקל שיכול לשדר תרשים מכל מקום בו יש כיסוי סלולרי בארץ ובעולם, כלומר ניתן לקחת אותו גם בטיסות לחו"ל. בכל מקרה שבו מתקיים חשש לאירוע לב או כשחשים ברע, אפשר לבצע בדיקה ולקבל אבחון וייעוץ מידיים.
מדי שנה לוקים כ-35 אלף ישראליות וישראלים באירועי לב ומוח. חלקם מסתיימים בנכות קשה או במוות. בעיות לב הן הגורם השני בתפוצתו למוות בישראל, אחרי סרטן. רוב המטופלים מתקשרים למוקדי החירום או מתפנים לבתי החולים רק כשהמצב כבר קריטי והסיכויים להתגבר על האירוע הלבבי פוחתים. לעומת זאת מנויי שחל מגיעים אל המוקד עוד לפני שהמצב מחמיר, ובאמצעות האבחון המהיר ניתן להציל חיים. הודות למיומנות הצוות והעזרים הטכנולוגיים, בכ-90% מהמקרים ניתן לתת מענה באמצעות אבחון וטיפול מרחוק, ללא הזנקת ניידת.
כך זה עובד: ברגע שאתם, או בני המשפחה שעבורם אתם רוכשים את המנוי, חשים שינוי כלשהו במצב הרפואי, יש להתקשר למוקד הרפואי של שחל. תוך מספר שניות מתקבל שידור אק"ג במוקד ובמקביל מתקיימת שיחה עם הצוות הרפואי. מהירות השידור מאפשרת תגובה בזמן אמת לאחר פענוח נתונים מהיר ומתן המלצות בהתאם לצורך.
ברגע שחשים ברע ניתן להניח את מכשיר שחל על בית החזה. תוך 20 שניות מתקבלת תשדורת נתונים במוקד והתיק הרפואי האישי האלקטרוני האישי מוצג לרופאים ולאחיות. התיק מכיל את כל המידע הרפואי על אודות המנוי כך שאין צורך להציג אירועים קודמים או מצבים רפואיים שטופלו בעבר. באמצעות הטכנולוגיה הזו הצוות יכול לאבחן מרחוק מה המצב הרפואי, המלצות להמשך טיפול, לשלוח ניידת שחל במקרה חירום, ואפילו רק להרגיע ולתת שקט נפשי אם לא מדובר בקריאה שדורשת טיפול. את השידור והאבחון ניתן לבצע בכל שעה ביממה ומכל מקום בארץ ובעולם.
הזכרנו כבר שמדי שנה כ-35 אלף ישראלים לוקים בליבם. כ-40% מתוכם מתרחשים במהלך שעות העבודה.
שחל מציעה שירות עבור מקומות עבודה, מעסיקים ובעלי חברות, שירות שמעניק כלים שיכולים להציל חיים במצבי חירום רפואיים. בדומה לשירותי רפואה ביתית, גם שחל לעסקים נותן מענה עוד לפני שהמצב הרפואי מחמיר, כבר בשלב הופעת התסמינים הראשונים. צוות שחל מבצע אבחון מוקדם ובכך מצמצם את הסיכוי להגיע למצב מסכן חיים.
במקרה של אירוע חירום במקום העבודה שחל ינהל את האירוע דרך מוקד רפואי מקצועי, עם מכשירים מתקדמים, וניידת טיפול נמרץ שתשלח אם יש בכך צורך. לפעמים טיפול על ידי צוו הניידת מספיק ואין צורך בפינוי לבית חולים. שחל מציעה דפיברילטור לעסקים, מכשיר החייאה שאינו דורש ידע רפואי מקדים ויכול להציל חיים במקרים של דום לב עד להגעת הניידת.
שירות חשוב נוסף של שחל לעסקים הוא הדרכת עזרה ראשונה שמוכרת על ידי הרגולטור. עד כמה זה חשוב? שימוש לב לנתון הזה: כשאדם לוקה בדום לב ומקבל טיפול מיידי עוד לפני הגעת הצוות הרפואי, סיכויי ההישרדות עולים בכ-70%. את ההדרכה מעביר פרמדיק שבמסגרת תפקידו מכיר מקרוב את חשיבות העזרה המהירה.
שחל מתמחה באבחון ומעקב קרדיאלי מבית המנוי למוקד. שחל מספקת למנויים מכשור טלרפואי שמתקשר עם מוקד שפעיל 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה. שירות שחל אי ספיקת לב מזהה חריגה בנתונים של ויוזם שיחה על ידי הצוות כדי לוודא שהמטופלים חשים טוב. שחל עולמי הוא שירות רפואה מרחוק בנסיעות לחו"ל.
ברגע שמזהים שינוי כלשהו במצב הרפואי, יש להתקשר למוקד הרפואי של שחל, או ללחוץ על לחצן המצוקה ותוך מספר שניות מתקבל שידור אק"ג במוקד ובמקביל מתקיימת שיחה עם הצוות הרפואי. מהירות השידור מאפשרת תגובה בזמן אמת לאחר פענוח נתונים מהיר ומתן המלצות בהתאם לצורך.
בהחלט. חולי לב חוששים מנסיעות לחו"ל, אבל שירות שחל עולמי מאפשר להתקשר למוקד מכל מקום בעולם עם מכשיר אק"ג קומפקטי ונייד.
שחל מציעה שירות עבור מקומות עבודה לניהול אירועי חירום, הדרכת עזרה ראשונה על ידי פרמדיקים, וכן הצבת דפיברילטור - מכשיר החייאה מציל חיים שאינו דורש ידע רפואי מוקדם.
ט.ל.ח. מצאתם טעות? כתבו לנו ל: [email protected]