מגדילים לך את הכוכביות הקטנות
כמהזה? ב twitter כמהזה? בyouTube
כמהזה ב facebook Google+
חיפוש באתר

איך מתקשרים לחו"ל בחינם באמצעות הטלפון?

בר חיון (כתב דה מרקר) 4.11.2000

אתם מנסים לצמצם את הוצאות המשרד או משק הבית? כדאי להתחיל בחיסכון בהוצאות התקשורת TheMarker ו-"כמהזה?" בדקו איך ניתן להתקשר לחו"ל בחינם, באמצעות הטלפון.

 

וכך, המוטו של חברת ג'אג'ה, המספקת שירותי טלפוניה דרך האינטרנט ((VoIP "שגם הסבתא שלכם תוכל להתקשר בלי לשנות הרגלים" - נהפך למנת חלקן של רוב החברות המספקות אלטרנטיבות לשימוש בטלפון הרגיל. בתמורה לזמן אוויר, הצרכן נחשף לתוכן שיווקי (פרסומות) וכך גם המפעיל מצליח להוציא כסף מהמשוואה, ויכול לאפשר את ההתקשרות לחו"ל החינמית לכאורה. צרכנים המוכנים להתפשר על צפייה או האזנה לכמה שניות של פרסומות, יכולים להוזיל את עלויות סל התקשורת הביתי שלהם פלאים. לצורך כך, אספנו בעבורכם כמה אפשרויות בסיוע kamaze.co.il - אתר השוואת מחירי אינטרנט, סלולר, טלוויזיה, שיחות לחו"ל וטלפוניה בישראל.

ג'אג'ה

ג'אג'ה (Jajah) מאפשרת לדבר מטלפון לטלפון באמצעות האינטרנט ומציעה את ההתקשרות בתמורה לחשיפה לתוכן שיווקי. התוכנה מאוד נוחה לעבודה, ואף לא מצריכה הורדה והתקנה.

כך זה עובד:

כל מה שצריך לעשות זה להירשם באתר (jajah.com), להזין בו את מספר הטלפון שלכם (נייד או קווי), ולאחר מכן להזין את הטלפון של הנמען (או לבחור אותו מתוך רשימת הכתובות שיצרתם מבעוד מועד). לאחר לחיצה על "Call" הטלפון שלכם יצלצל, תאזינו לתוכן שיווקי ולאחריו תחוברו ליעד שאליו רציתם להתקשר.

ככל שאתם מאזינים ליותר תוכן שיווקי, כך אתם צוברים יותר זמן אוויר. ניתן גם לשלם כסף במקום להאזין לפרסומות, אך ב-kamaze מציינים כי המחיר במקרה זה דומה למחיר רגיל של שיחות לחו"ל.

אם ברצונכם לבצע שיחה מקומית אז זה כבר לא משתלם: למשל, תעריף השיחה מהטלפון הקווי שלכם לסלולרי מגיע ל-53 אגורות לדקה (לעומת 33 אגורות בדרך כלל) ועל שיחה מסלולרי לסלולרי, תשלמו כ-88 אגורות לדקה (לעומת 60 אגורות בדרך כלל).

יתרונות:

* מתקשרים לחו"ל בחינם, באמת.

* מי שרגיל לשיחה בטלפון מסורתי ייהנה מהעובדה שהוא לא נאלץ לשוחח באמצעות המחשב.

חסרונות:

* האזנה לתוכן שיווקי.

* על אף שהשיחה מתבצעת ממכשיר הטלפון שלכם, בכל זאת צריך שתהיה גישה זמינה לאינטרנט לפני ביצוע השיחה.

בזקום

בשקט בשקט השיקה השנה בזק בינלאומי שירות טלפוניה לחו"ל המבוסס על רשת האינטרנט (VoIP) ובחלקו על רשת התקשורת הרגילה. השירות מסופק על ידי בזקום, חברה שהוקמה על ידי בזק בינלאומי וחברת DSNR, והוא כולל מסלול המאפשר התקשרות לכ-50 מדינות בעלות של שיחה מקומית, וכל זאת בתמורה לחשיפה לתוכן שיווקי.

כך זה עובד:

אחד מהצדדים - זה שבישראל או זה שבחו"ל - צריך להירשם לשירותי החינם דרך אתר האינטרנט של החברה (bezecom.com). הנרשם מקבל מספר בן שש ספרות שנקרא מספר הבזקום. אם חברכם בחו"ל נרשם לשירות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחייג למספר ייעודי באזור חיוג 03 (9789999-03), ואז להקיש את מספר הבזקום שלו. אם אתם נרשמתם לשירות, דרך המספר הייעודי תוכלו להגיע לכל טלפון נייח בעשרות המדינות שבהן בזקום מעניקה את השירות, וכל זאת בעלות של שיחה מקומית.

יתרונות:

* באתר kamaze מציינים כי היתרון הבולט בשירות בזקום הוא שניתן לנצל אותו מכל טלפון. למשל, בעבור לקוחות HOT ו-012 הנמצאים בחבילות 2,000 דקות, עלות ההתקשרות לחו"ל תהיה מזערית מכיוון שזו עלות השיחה המקומית שלהם. אפילו עלות התקשרות מהסלולר לחו"ל הופכת להיות נמוכה מאוד, שכן המספר שאליו מחייגים כדי להגיע לשירות הוא תמיד אותו מספר: 9789999-03.

* אם אתם בחו"ל, אין צורך לקחת כרטיס חיוג בינלאומי כדי להתקשר הביתה: רק לבקש מהבית לעשות מנוי לבזקום ולחייג אליהם מכל טלפון בעלות שיחה מקומית.

* המתקשרים לארה"ב יכולים להתקשר גם לנייד ולא רק לנייחים כמו בשאר המדינות.

* הנרשמים לשירות בישראל או בחו"ל יכולים לנתב שיחות נכנסות לאיזה קו שהם רוצים. למשל, אם נרשמתם לשירות בישראל, תוכלו לקבוע שמי שמתקשר למספר הבזקום שלכם יקבל כמה אפשרויות לניתוב: כדי להגיע למספר שלכם בבית יהיה עליו ללחוץ 1; כדי להגיע לסלולרי שלכם יהיה עליו ללחוץ 2, וכן הלאה.

הגבלות:

* השירות בעלות שיחה מקומית מוגבל ב-10 דקות לשיחה. אין הגבלה על מספר השיחות שמבוצעות ומכסת הדקות בשיחות יוצאות היא 150 דקות. דרך אתר החברה ניתן לחדש את המכסה כל פעם ב-150 דקות נוספות ללא עלות.

* הנרשמים לשירות צריכים להאזין לפרסומות בנות כחמש שניות הנשמעות בכל שיחה יוצאת ונכנסת, כל ארבע דקות. במקביל, בזקום מציעה גם מסלול בעלות 20 דולר בחודש, שבו תוכלו לדבר ללא הגבלת 10 הדקות לשיחה וללא הודעות שיווקיות.

PokeTalk

תוכנה של סטארט-אפ ישראלי המאפשרת ביצוע חינם של שיחות מקומיות ובינ"ל ליותר מ-50 מדינות, בתמורה לחשיפה לפרסום: באנר שמופיע בעמוד החיוג. שיחה יכולה להימשך עד 10 דקות, והשימוש מוגבל ל-50 שיחות בחודש.

כך זה עובד:

נרשמים לאתר, מזינים את מספר הטלפון שלכם ושל הנמען, ולוחצים "Call". הטלפון שלכם יצלצל, ולאחר שתענו תשמעו צליל חיוג המעיד על ההתקשרות.

יתרונות:

* התוכן השיווקי כאן הוא הכי פחות מעצבן: באנר שמופיע בעמוד החיוג. שלא כמו בבזקום וג'אג'ה, שם נדרשים להאזין לפרסומות, או בסלקום, שם אתם נאלצים להיבחן עליהן, כאן אפשר להסיט את המבט.

חסרונות:

דרושה גישה לאינטרנט בעת ביצוע ההתקשרות, השיחה מוגבלת ל-10 דקות ואין אפשרות חיוג מסלולר.

סלקום מציגה: שאלון תמורת זמן אוויר

סלקום קוראת לילד בשמו: התוכן השיווקי שהלקוחות נחשפים אליו הוא זמן שהם מבזבזים וזמן שווה כסף, ובמקרה הזה- זמן אוויר. לא מדובר דווקא בהתקשרות לחו"ל, אלא בזמן אוויר חינם שמציעה סלקום ללקוחותיה- בתמורה לצפייה בפרסומות.

כך זה עובד:

על הלקוח להיות רשום באתר סלקום ולאחר מכן להירשם לאתר הייעודי של המבצע Zmoney.co.il – שם הוא מתבקש למלא שאלון קצר, ולאחר תהליך הרישום, הלקוח יכול להתחיל לצפות בפרסומות שבאתר, כאשר בתחילת כל פרסומת מצוין כמה דקות שיחה חינם הלקוח יקבל בעבור צפייה בה. לאחר כל צפייה בפרסומת מופיע שאלון קצר על הפרסומת עצמה, ותשובות נכונות מזכות את הלקוח בדקות זמן אוויר.

ניתן לצבור עד 45 דקות כל חודש, כאשר צבירת הדקות היא שבועית. כל לקוח יכול לצבור עד 12 דקות בשבוע. השימוש בדקות שנצברו מתאפשר רק בחודש העוקב. לקוחות הרשומים לחבילות דקות זמן אוויר יוכלוליהנות מזיכוי חד פעמי של עד 5 שקלים מהתשלום בחודשי בחבילת הדקות, בתנאי שצפו בעשר פרסומות לפחות וענו על השאלות הרלוונטיות.

יתרונות:

החיסכון החודשי שאתם משיגים פה הוא כ-45 שקל. השאלה היא אם באמת מדובר בחיסכון או שהצפייה בפרסומות רק תגרום לכם להגדיל את דפוסי השימוש.

חסרונות:

השירות מיועד רק ללקוחות סלקום.

מדובר, אחרי הכל, בשטיפת מוח ממוקדת: אל תתפלאו אם באמצע הלילה תתעוררו תוך כדי שינון מבצעים ושמות מותגים כמו לפני מבחן חשוב.

 



חפש באתר
 
ט.ל.ח. מצאתם טעות? שמעתם על מבצע חדש?  price@kamaze.co.il